اسطوره پرتغال در گفت‌وگو با رکنا؛ به بُرد در دیدار امشب امیدوارم/ نتایج جام جهانی همه را شگفت زده کرده

به گزارش رکنا، در چارچوب هفته پایانی دور گروهی جام‌جهانی در گروه H، تیم‌های کره‌جنوبی و پرتغال امشب (جمعه) به مصاف یکدیگر خواهند رفت. پرتغال صعودش به دور بعد را قطعی کرده است، غنا با 3 امتیاز در تعقیب آن‌هاست و کره‌جنوبی و اروگوئه هریک با 1 امتیاز، در تلاش برای کسب مجوز صعود هستند. 

شاگردان فرناندو سانتوس که همراه با فرانسه، آرژانتین ، برزیل و اسپانیا و انگلیس از شانس‌های اصلی قهرمانی در این جام به حساب می‌آیند در این 2 دیدار 5 گل وارد دروازه غنا و اروگوئه کرده‌اند تا به نوعی در فاز هجومی زهردار ظاهر شوند.

در این رابطه مهاجم اسبق تیم منتخب سپرها «نونو میگوئل سوئارس پریرا ریبریو» ملقب به " نونو گومز " در گفت‌وگوی کوتاهی که با ما داشت در مورد نتیجه امشب پرتغال با کره‌جنوبی گفت: بازی سختی است زیرا تیم مقابل برای پیروزی به زمین می‌آید تا همچنان از شانس صعود برخوردار باشد. اما فکر می‌کنم با توجه به بازیکنان خوبی که در ترکیب پرتغال وجود دارند می‌توانیم به بُرد پرتغال در این دیدار سخت امیدوار باشیم.

وی درباره اینکه چه تیم‌هایی مدعی اصلی قهرمانی در جام بیست و دوم هستند، عنوان کرد: در این جام اتفاقات شگفت‌آور زیاد رخ داده و ممکن است در ادامه مسیر هم رقم بخورد. اما تا الان پرتغال بی‌نقص ظاهر شده است.

گومز

گفت‌وگو: یدالله محمدی

انتهای پیام/

کدخبر: 848933 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟