ابراهیمی: کی روش چه گلی به سر فوتبال ایران زده؟/ هرکس دیگری جای او بود دارش می زدند

ناصر ابراهیمی در گفت گو با رکنا، درباره عملکرد تیم ملی  کشورمان در جام جهانی 2022 قطر و عدم صعود به مرحله حذفی اظهار داشت: در دیدار نخست مقابل انگلیس هیچ حرفی برای گفتن نداشتیم وتحقیر شدیم اما دردیدار دوم مقابل ولز که برنده شدیم با ضعیف ترین تیم جام جهانی روبه رو شدیم که کار بزرگی انجام ندادیم.

وی درباره شکست مقابل آمریکا گفت: تیم ملی آمریکا تیم بسیار خوبی بود و خیلی بهتر از ما فوتبال بازی کرد و ما در دیدار با این تیم هم حرفی برای گفتن نداشتیم. دوران کی روش در فوتبال ما تمام شده هر چند که اگر اسکوچیچ یا هر شخص دیگری جای او بود بعد بازی با آمریکا او را باز خواست می‌کردند و او را دار می‌زدند اما حالا  باید ببینید با کی‌روش چه رفتاری می کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره ادامه همکاری کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال کشورمان تصریح کرد: امیدوارم این اتفاق نیفتد چون تفکرات کی‌روش به درد فوتبال ما نمی‌خورد و ما باید به فکر جوان گرایی و تغییرو تحولات عظیمی از راس فدراسیون تا بازیکنان و کادر فنی تیم ملی باشیم تا بتوانیم ناکامی های فوتبالمان را جبران کنیم. اصلا در این سال‌ها کی‌روش چه گلی به سر ما زده که حالا می‌خواهد در تیم ملی بماند.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 848503 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟