آرایشگر 2 آتیشه فوتبالی در شهرک غرب + فیلم گفتگو درباره حماسه تیم ملی در قطر
حجم ویدیو: 14.78M | مدت زمان ویدیو: 00:01:32

به گزارش رکنا، تیم ملی نه‌تنها این فرصت را دارند که به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند، بلکه با توجه به تساوی تیم‌های ملی انگلیس و آمریکا این فرصت برای ملی‌پوشان فوتبال ایران به‌دست آمده تا آن‌ها بتوانند با صدرنشینی در گروه دوم مسابقات به مرحله حذفی بروند.

تیم ملی ایران برای صدرنشینی باید در دیدار آخرین خود مقابل آمریکا به پیروزی برسد و در دیدار همزمان، تیم ملی انگلیس نتواند ولز را از پیش بردارد و مصاف آن‌ها با تساوی و یا برد ولز به پایان برسد، در این حالت ایران به عنوان صدرنشین گروه دوم راهی مرحله حذفی خواهد شد و تیم ملی انگلیس هم به عنوان تیم دوم گروه جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را به‌دست می‌آورد.

همین مسئله باعث شده، تا مردم کشورمان نیز روز پر استرسی داشته باشند. تمام ایران امروز می خواهد ایران به مرحله حذفی صعود کند و یکی از آرایشگران شهرک غرب تهران نیز که در محله خود، به فوتبالی بودن معروف است، برای ما در این باره صحبت می کند

حالتی که دوست نداریم به آن فکر کنیم!

تیم ملی آمریکا با تساوی ارزشمند شب گذشته مقابل انگلیس توانست در جدول رده‌بندی گروه دوم، 2 امتیازی شود و پایین‌تر از ایران در رتبه سوم قرار گیرد.

شاگردان گرگ برهالتر این فرصت را دارند تا با کسب پیروزی در بازی پایانی مقابل ایران بتوانند به مرحله حذفی صعود کنند.

ملی‌پوشان فوتبال ایران در 2 صورت شانسی برای حضور در مرحله حذفی ندارند، شکست مقابل آمریکا یا توقف برابر این تیم و شگفتی‌سازی تیم ملی ولز برابر انگلیس و برد آن‌ها در مسابقه پایانی که تحقق هر کدام از این حالت‌ها می‌تواند به خیال‌پردازی ایرانی‌ها در جام جهانی پایان بدهد.

امروز تمام خیابان های شهر پر از استرس است و همه به یاد حماسه ملبورن، با شور و هیجان، روز خود را سپری می کنند پس سراغ یکی از این افراد رفتیم. ارایشگری که  در شهرک غرب تهران، معروف به فوتبالی بودن است و ارزوی صعود تیم ملی را دارد.

 

کدخبر: 848154 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟