اختصاصی رکنا / بررسی دلایل شکست تیم ملی آلمان مقابل ژاپن

به گزارش رکنا، در روز چهارم جام جهانی 2022 قطر و شروع دیدار های گروه پنجم این مسابقات شگفتی دیگری بعد از شکست آرژانتین مقابل عربستان شکل گرفت و تیم ملی ژاپن توانست با نتیجه 2 بر یک تیم ملی آلمان  یکی از مدعیان جام جهانی را شکست دهد.

از این رو رکنا به دلایل شکست تیم ملی آلمان مقابل ژاپن پرداخته که به شرح زیر است:

تیم ملی آلمان در خط دفاع بسیار متزلزل و کند ظاهر شد و نشان داد از لحاظ کارهای تدافعی بسیار آسیب پذیر است و مشکلات فراوانی خصوصا در پست دفاع راست دارد .

نیکلاس زوله عملا یک مدافع آخر است و به دلیل کمبود بازیکن در پست دفاع راست به ناچار هانسی فیلیک  او را به سمت راست خط دفاعی ژرمن‌ها برده است که بسیار آسیب پذیر نشان داد.

همچنین تیم ملی آلمان در خط حمله خود بعد از رفتن میروسلاو کلوزه مهاجم گلزن و رکورددار گل زده در ادوار جام جهانی دیگر مهاجم هدف و گلزنی نداشته است و در دیدار مقابل ژاپن هم همین مساله مشهود بود چرا که موقعیت های زیادی از دست داد و به دلیل عدم گلزنی ضربه شدیدی به ژرمن ها وارد شد.

با این شکست کار صعود تیم ملی آلمان از گروه بسیار سخت شد و امکان دارد همانند جام جهانی 2018 روسیه نتواند حتی از گروهش صعود کند.

نکته جالب این ست که تیم ملی آلمان آخرین دیدار خود در جام جهانی را به کره جنوبی دیگر تیم آسیایی در جام جهانی 2018 روسیه واگذار کرده بود و  این جام جهانی را هم با باخت مقابل ژاپن آغاز کرد.

تیم ملی آلمان در این گروه با تیمهای ژاپن،کاستاریکا و اسپاینا همگروه است.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 846325 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟