نکونام امکان حضور در قطر را نداشت

به گزارش رکنا، جواد نکونام مدعی شد به جام جهانی قطر نمی‌رود این در حالی است که عدم حضور او در این دوره از مسابقات جهانی قابل پیش‌بینی بود.این مربی بعد از نتایج ضعیفی که با تیم فولاد کسب کرد طی مصاحبه‌ای ادامه همکاری خود با باشگاه فولاد را اعلام کرد و مدعی شد در این فاصله تلاش می‌کند نتایج گذشته را جبران کند. قبل از مصاحبه نکونام نیز حمید رضا گرشاسبی، مدیرعامل تیم فولاد ادعا کرد این مربی در تمرینات فولاد شرکت می‌کند تا تیم را در تعطیلات جاری برای ادامه مسابقات آماده کند.

از سوی دیگر گرشاسبی پیش از این به ما گفته بود به نکونام اجازه همراهی تیم ملی را نمی‌دهد چون او در زمان جام‌جهانی باید کنار تیم فولاد باشد و نواقص را برطرف کند. به این ترتیب این موضوع که نکونام دعوت فیفا و قطر را برای حضور در جام جهانی رد کرده چندان واقعی به نظر نمی‌رسد چرا که نکونام از ابتدا قرار نبود راهی جام‌جهانی شود.

او طبق آنچه با مدیران باشگاه فولاد توافق کرده بود نه قرار بود به عنوان مربی به جام‌جهانی برود و نه مهمان قطری‌ها و نه تماشاچی. از ابتدا قرار بود نکونام در ایران بماند و به تقویت تیم فولاد بپردازد. به همین دلیل اگر می‌خواست نیز نمی‌توانست در این شرایط تیم باشگاهیش را ترک کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 845431 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟