جام‌جهانی 2022 قطر/ صحبت‌های انگیزشی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال پیش از دیدار با انگلستان + فیلم اختصاصی
حجم ویدیو: 24.79M | مدت زمان ویدیو: 00:01:21

به گزارش رکنا، تیم ملی فوتبال ایران تا ساعاتی دیگر در نخستین دیدار خود در جام جهانی فوتبال به مصاف حریف خود انگلستان می رود.

در همین رابطه خداداد افشاریان عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا در قطر، در خصوص برآورد خود از دیدار ایران با انگلستان گفت: امیدوارم قبل از هر چیزی بازی خوبی با انگلستان داشته باشیم و بتوانیم با رقم زدن یک شب به یاد ماندنی قلب و دل ملت ایران را شاد کنیم. با توجه به اینکه روز گذشته (یکشنبه) آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار با انگلستان با حضور تمام اعضا به انجام رسید، انشاالله امروز (دوشنبه) بازی خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: به نظرم این توانایی در ما وجود دارد یک دیدار شجاعانه با حریف داشته باشیم. امیدوارم حداقل هر اتفاقی بیفتد بازی را از قبل بازنده نباشیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه میزبانی قطر را در این مدت کوتاه چطور دیده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه مسافران زیادی در این کشور هستند حس می‌کنم آن اتفاقی که باید رقم بخورد هنوز نیفتاده است. البته شاید چون تازه از شروع مسابقات می‌گذرد این اتفاق به وقوع نپیوسته اما می‌شود با شرایط بهتری بتوانند به اشخاصی که در اینجا هستند خدمات برسانند تا در نهایت همه شاد و خُرم از این تورنمنت لذت ببرند و به کشورشان بازگردند.

افشاریان در مورد اینکه چه صحبتی درباره حضور کمک داور ویدئویی در این جام دارد، گفت: بی شک جایی که رفتار حرفه‌ای دوربین‌ها می‌تواند تاثیرگذار باشد، کمک خواهد کرد تا هیچ حقی پایمال نشود. به نظرم آرامشی که در بازی حکفرما است به دلیل این است که با این تکنولوژی حق به حقدار می‌رسید.

انتهای پیام/

کدخبر: 845322 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟