نمره یک سرمربی به تیمش : عالی بودیم !

امین قربانی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص نتایج تیم ملی شمشیربازی در جام‌جهانی الجزایر اظهار داشت: بالاخره ما یک دوره خیلی سخت را سپری کرده بودیم و جام‌جهانی الجزایر اولین مسابقه فصل بود. خوشبختانه نتایجی که در بخش تیمی گرفتیم عالی بود اما در بخش انفرادی هنوز نقاط ضعف و قوتی داریم که باید آن‌ها را برطرف کنند. از نگاه من شروع فصل ما خوب بود اما با این حال کار خیلی سختی پیش‌رو داریم و باید اینطور فکر کنیم که باید با توجه به داشته‌هایمان جلو برویم.

او افزود: در انفرادی به جزء نیما زاهدی سایر نفرات تیم وارد جدول 64 نفره شدند و همه خوب بازی کردند. علی با اختلاف تنها یک امتیاز مغلوب بولاد فرانسوی شد و گرنه این توانایی در او وجود داشت تا بتواند حتی او را هم ببرد اما مقداری داوران در دادن امتیاز به او نامهربانی کردند. باید به این خودباوری برسیم که در انفرادی هم می‌توانیم عملکرد مطلوب را داشته باشیم. تجربه بچه‌ها رفته رفته شکل بهتری به خود می‌گیرد.

سرمربی تیم ملی سابر عنوان کرد: امیدوارم بچه‌هایی که فرستادیم قدر این موقعیت‌ها را بدانند و بهتر از آن استفاده کنند. نگاه ما بیشتر به حضور در میادین بین‌المللی است تا از این طریق بتوانیم گام‌های رو به جلویی برداریم. معتقدم در الجزایر خیلی خوب نشان دادیم که می‌توانیم برای تیم‌های بزرگ و سطح بالا مشکل‌ساز شویم همانطور که در گذشته آن را انجام می‌دادیم. خدا را شکر تمام نکات فنی که گفته بودیم را در حد توان انجام دادند.

قربانی ادامه داد: بیشتر می‌خواهیم در فرانسه یک محک جدی‌تر بخوریم تا بتوانیم به روند صعودی که در پیش گرفته‌ایم ادامه دهیم. جای بسی خوشحالی دارد که این خود باوری به بچه‌های ما رسیده است که می‌توانند در لحظات سخت بهترین تصمیمات را بگیرند، مانند بخش تیمی که توانستیم آلمان و مجارستان را مقهور قدرت‌نمایی خودمان کنیم و تلاش می‌کنیم تا این روند را در فرانسه و سایر مسابقات پیش‌رو ادامه دهیم. کار ما سخت است زیرا تازه اول راه هستیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 843845 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟