تکواندو قهرمانی جهان| رقبای مهران برخورداری مشخص شدند

به گزارش رکنا، بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان از فردا (دوشنبه) با حضور 755 تکواندوکار از 120 کشور جهان به میزبانی مکزیک در سالن «متروپلیتن» شهر گوادالاخارا آغاز می‌شود. 

سمینار فنی و مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها ساعت 14 عصر شنبه 21 آبان ماه به وقت محلی در هتل ریاست جمهوری این شهر برگزار و برنامه روز نخست این مسابقات با حضور تنها نماینده کشورمان مشخص شد.

بر همین اساس فردا در روز نخست این مسابقات تکواندوکاران اوزان 57- کیلوگرم زنان و 80- کیلوگرم مردان برگزار می‌شود که مهران برخورداری تنها نماینده کشورمان است. 

برخورداری در وزن 80- کیلوگرم که 46 تکواندوکار ثبت‌نام کرده‌اند، دور نخست باید با «دامیس تامود» از کانادا پیکار کند و در صورت برتری به مصاف «مویس هرناندز» از دومینکن نفر دهم رنکینگ جهانی و دارنده مدال برنز مسابقات جهانی 2019 منچستر می‌رود. 

نماینده کشورمان با کسب پیروزی در مقابل این حریف در مرحله یک هشتم نهایی به دیدار یکی از تکواندوکاران کنیا، لهستان یا ازبکستان خواهد رفت. 

طبق برنامه برخورداری امروز ساعت 10 وزن‌کشی خواهد کرد و از ساعت 10 صبح فردا به وقت محلی(18:30) به وقت تهران کار خود را این رقابت‌ها آغاز می‌کند. 

این دوره از مسابقات به مدت هفت روز در مکزیک جریان خواهد داشت. 

انتهای پیام/

کدخبر: 842626 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟