وقتی سالن ورزشی برای یک قهرمان وجود ندارد / دیگر ورزشکار این استان نیستم !

علی میری در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط مصدومیتش برای بازگشت به میادین ورزشی اظهار کرد: در حال حاضر پیگیر کارهای مربوط به فیزیوتراپی برای بازگشتم به میادین هستم و خداراشکر وضعیت دستم بهتر از قبل شده است. روزی 2 یا 3 جلسه هم تمرین انجام می‌دهم تا بتوانم رفته رفته به فرم بهتری از آمادگی برسم. با توجه به اینکه سالن اختصاصی برای تمرین کردن در شهرمان وجود ندارد از این‌رو در سالن بدنسازی تمریناتم را پیگیری می‌کنم.

او ادامه داد: شهر ما شهر خیلی عجیبی است زیرا به جای اینکه مسئولان از قهرمان خودشان حمایت کنند، یک سالن را برای تمرین کردن از ما می‌گیرند.  این کار آن‌ها باعث می‌شود تا یک ورزشکار از اینکه در ورزش حضور دارد زده و جدا از آن هم از شهر خودش دور شود و فرار کند. من یک نامه‌ای نوشتم و زیر آن را هم امضا کردم من تا زمانی که زنده هستم و نفس می‌کشم هیچ تصمیم و فعالیتی ندارم تا در مسابقات زیر مجموعه استان آذربایجان غربی باشم.

دارنده مدال نقره وزنه‌برداری قهرمانی جهان افزود: من دیگر ورزشکار این استان نیستم و از این پس به صورت انفرادی تمرین خواهم کرد تا بتوانم نظر مساعد کادرفنی را برای حضور در تیم ملی جلب کنم. اگر رکوردهایم در حد قابل قبولی باشند و نظر مثبت کادرفنی را به خود بگیرد این امیدواری وجود دارد تا بتوانم در اردوها حضور پیدا کنم.

میری با اشاره به اینکه یکسری افراد پشت پرده در حال ضربه زدن به او هستند، اینطور پاسخ داد: تا الان متاسفانه نزدیک به 4 یا 5 مسابقه را به دلیل مصدومیت از دست داده‌ام اما با این حال انگیزه بالایی دارم تا انشاالله بتوانم خودم را به شرایط خوب برسانم. البته در این میان هم یکسری افرادی هستند که پشت پرده کارهایی را علیه من انجام می‌دهند و تنها هدفشان این است تا نگذارند من پیشرفت کنم اما من کار خودم را انجام می‌دهم و کاری به کسی ندارم. مسئولان این استان انشاالله برای نسل آینده بتوانند امکانات خوبی فراهم کنند.

او گفت: این سالنی که از ما گرفتند و به جای آن می‌خواهند سالن دیگری را در اختیار ما بگذارند واقعأ مانند دخمه است و وضعیت افتضاحی دارد. اگر ما بخواهیم در آنجا وزنه بزنیم قطع به یقین شیشه‌های آن سالن با شکستگی مواجه خواهد شد. مسئولان استان با این حرکتی که انجام دادند تنها وزنه‌برداری را در آنجا نابود کردند. شهرستان سالن‌مان را از ما گرفت و از همه بدتر هم اینکه تمام وسایل ما را غارت و چپاول کردند و مدیر کل استان هم به جای اینکه از ما حمایت کند برعکس سکوت اختیار کرد و واکنشی نسبت به این اتفاق نداشت و راحت پشت صندلی خودش نشست و از ما خواست به سالن دیگری برویم و تمرین انجام دهیم. سالنی که در اختیار ما داده‌اند بیشتر شبیه زیر زمین است زیرا دیوارش بتنی نیست و در سایر موارد هم چیزی در آن رعایت نشده است.

میری با بیان اینکه تا الان مسئولان شهرش حمایت چندانی از او نداشته‌اند، گفت: عوض اینکه مسئولان شهرم از ما حمایت مالی داشته باشند اما تا الان پولی به ما نداده‌اند و خانه خودمان را هم از ما گرفته‌اند و ما را خانه خراب کرده‌اند تا از ورزش دور بمانیم. البته کاری به کسی ندارم و برای خودم تلاش می‌کنم. از این به بعد اگر توانستم مفیدواقع شوم و در مسابقات هم به مدال رسیدم تنها به دلیل مردم شهرم است که برای رسیدن به مدال تلاش می‌کنم.

نایب قهرمان وزنه‌برداری آسیا ادامه داد: مسئولان شهرم خیلی وقت است هیچ قدم مثبتی برای من بر نداشته‌اند و من را به حال خودم رها کرده‌اند. تنها به صورت ضمنی قول حمایت داده‌اند اما در عمل چیزی اتفاق نیفتاده تا به آن خوشبین باشم. تنها یک ورزشکار در این استان وجود دارد که دارای مدال جهانی است که آن هم من هستم و گرنه سایر ورزشکاران این استان در رشته‌های انفرادی موفقیت چندانی نداشته‌اند. به جای اینکه در فاصله کمتر از 2 سال تا شروع المپیک دستم را بگیرند و از من حمایت کنند تا بتوانم با زدن وزنه‌های خوب و همچنین نظر مساعد کادرفنی به سهمیه المپیک برسم اما با یکسری کارها تنها دنبال بهانه‌تراشی هستند تا من نتوانم پیشرفت بیشتری داشته باشم. مطمئن باشند مانند قبل نیست و من تمام تلاشم را می‌کنم تا بهتر از قبل باشم. از این پس هم هیچ کمکی از آنها نمی‌خواهم.

انتهای پیام/

کدخبر: 842311 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟