ملی پوش فوتبال ساحلی : دستبند مشکی ؟ بازوبند بسته بودم !

امیر حسین اکبری در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص قهرمانی این تیم در رقابت‌های بین قاره‌ای گفت: در نخستین دوره رقابت‌های قاره‌ای حضور داشتیم و قرعه نسبتا سختی هم همراه ما بود و حضور تیم‌هایی مثل پاراگوئه، ژاپن و امارات کار را سخت کرده بود. خود امارات هم تیم دست و پا بسته‌ای نبود که در بین 4 تیم حضور یافت و در مقابل این تیم من هر 2 گل نهایی را زدم و موفق دشیم به دیدار نهایی راه یافتیم.

وی ادامه داد: در بازی نهایی مقابل تیم قرار گرفته بودیم که خواستگاه فوتبال ساحلی است و در تمامی ادوار قبلی تنها یک بار و آن‌هم در ضربات پنالتی این تیم را شکست دادیم. خب در این بازی بچه ها خیلی خوب کار کردند و با 2 گل و همچنین ارائه یک بازی زیبا و منطقی کار این تیم را تمام کردیم.

اکبری در خصوص قهرمانی با کادر فنی تمام ایرانی افزود: در دوره های قبلی علی نادری در کنار اکتاویو از تجریه خوبی برخوردار شده بود و نسلی که با این مربی برزیلی مثل هاشمپور و بقیه کار کرده بود حالا در تیم ملی به عنوان نفرات اضلی هدایت این تیم همدلی و شرایط خوبی را برای تیم فراهم کرده و علاوه بر اجرای خوب و بدون نقص اصول فنی، از تیم به عنوان یک ویژگی روحی روانی خوب در رقابت‌ها استفاده کرده و قهرمان شدیم. این مربی توانست حواشی را کنترل کرده و فینال هم که نبرد شاگرد و استاد بود به نفع شاگرد تمام شد.

ملی پوش فوتبال ساحلی همچنین گفت: من فعلا به دلیل شرایط تحصیلی‌ام و اتمام فرجه آن باید برای دکتری منتظر بمانم و اگر قبول نشوم باید به خدمت سربازی بروم ولی اگر پذیرفته بشوم آن وقت به فکر رفتن از ایران و حضور در تیم‌های مطرح خارجی هستم. در فوتبال ساحلی ایران چیزی به عنوان مسائل مالی وجود ندارد. در پایان لازم است این را هم بگویم که من در بازی فینال مچ بند سیاه نبسته بودم و تنها بازوبند مشکی داشتم که به دلیل فوت عمویم بود که این مسئله خیلی برایم حاشیه ایجاد کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 841445 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟