کی‌روش به بازیکنان لیگ ایران اعتقاد ندارد

محمد صادقی پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص وضعیت تیم ملی به رکنا گفت: تیم ملی در درون خود اختلاف زیاد دارد و بازیکن‌ها به چند دسته تقسیم شده‌اند ولی از بیرون که نگاه می‌کنید اثری از اختلاف پیدا نیست. مسئله تعویض مربی هنوز در تیم به چشم می‌خورد. بازیکن‌های فیکس و ارنج اصلی تیم هنوز معلوم نیست. در جام جهانی 1978 که ما حضور داشتیم قبل رفتن 9 یا 10 بازیکن اصلی مشخص بودند و الان کی روش جون تیمش دفاعی است هنوز ترکیب اصلی را نشناخته و در جام جهانی مشکل خواهیم داشت.

او ادامه داد: مارکار آقاجانیان خیلی بچه خوبی است ولی الان کجاست؟ اصلا تیم داشته و یا جایی بوده است؟ خب آمدن او الان به جای نکونام دردی را دوا نخواهد کرد. کریم باقری که از روز اول با تیم بوده نیامده و این کارها منطقی نیست و آمدن مارکار و حضور یک مربی ایرانی اصلا مبنا ندارد. اگر نکونام در کنار کی روش بود و بعد برای جام ملتها سرمربی می‌شد خوب بود ولی حالا تغییرات در تیم ملی براساس تفکر نیست. فکر نمی‌کنم تیم در جام جهانی از دور اول صعود کند. شاکله تیم ملی بر اساس لژیونرهاست و هماهنگی لازم را ندارد. کلی بازیکن از لیگ ایران دعوت شده و شما شک نکنید کی‌روش آن‌ها را در جام جهانی بازی نخواهد داد.

صادقی در خصوص مسائل حاشیه ای تیم ملی گفت: این همه پول فیفا که آقای تاج از آن حرف میزند مگر برای شخص اوست؟ این پول حق فوتبال ایران است و متاسفانه هیچ چیزی در این فدراسیون سرجایش نیست. 

انتهای پیام/

کدخبر: 841266 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟