رییس سازمان تیم‌های ملی: با برنامه ترین فدراسیون هستیم

ناصر رسولی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط فعلی فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوب است زیرا تمام کارهای روتین ما طبق برنامه‌ای که تدوین کرده‌ایم پیش می‌رود و نتیجه آن این شد که توانستیم خیلی زود و در نخستین مسابقه مهم سال به کسب سهمیه المپیک برای پاریس برویم و این نشان می‌دهد که تمام برنامه‌ها طبق برنامه پیش می‌رود ویکی از با برنامه ترین فدراسیون‌ها هستیم.

او ادامه داد: پس از درخشش تیراندازان در قهرمانی و کسب نخستین سهمیه المپیکی ایران برای المپیک پاریس توسط یک خانم تیرانداز و همچنین ارتقای کسب جایگاه خود در رنکینگ جهانی، بنا بر دعوت فدراسیون جهانی 12 نفر برتر به جام ریاست فدراسیون جهانی دعوت شد و قهرمان این مسابقات به عنوان برترین ورزشکار سال هم انتخاب می‌شود، در حال حاضر پیگیر کارهای مربوط به حضور او و مربی‌اش در مصر هستیم. انشاالله در خود مصر هم بتواند نتیجه‌ای که لیاقت و شایستگی را دارد بگیرد.

رییس سازمان تیم‌های ملی تیراندازی گفت: سطح مسابقات جهانی به دلیل حضور بهترین تیم‌های اروپایی و همچنین آسیایی بالا بود به نحوی که تمامی تیم‌های شرکت‌کننده با آمادگی بالایی شرکت کرده بودند و دنبال این بودند تا به سهمیه برسند. در مجموع از عملکرد تیم راضی بودیم و نتایج هم قابل قبول بود. انشاالله این روند رو به رشد همچنان تداوم داشته باشد و منجر شود تا به سهمیه‌های بیشتری برای حضور در المپیک برسیم.

رسولی افزود: به هر حال تیراندازان در حد تمرینات و رکوردهایِی که داشتند امتیازات قابل قبولی گرفتند و حتی می‌توانستیم در برخی مواد دیگر هم به مدال برسیم یا حتی نماینده در فینال داشته باشیم که با بدشانسی به این امر مهم نرسیدیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 841156 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟