ورمزیار: باید توقع از تیم ملی منطقی باشد؛ نکونام برای تیم ملی حاشیه ایجاد کرد

صادق ورمزیار در گفت و گو با رکنا،  با ارزیابی شرایط تیم ملی فوتبال ایران در آستانه آغاز جام‌جهانی قطر، اظهار داشت: شرایط تیم ملی با توجه به تغییراتی که در کادر فنی ایجاد شد، مطلوب است.وی افزود: مصدومیت سردار آزمون هم به اتمام رسیده و شرایط همه بازیکنان خوب است و تنها نیاز به کمی هماهنگی بیشتر دارند که بازی دوستانه با نیکاراگوئه برای همین موضوع است.

بازیکن سال‌های دور تیم ملی، تصریح کرد: اینکه نیکاراگوئه جایگاه خوبی در رنکینگ فیفا ندارد چندان مهم نیست چراکه این بازی صرفا برای هماهنگی بچه‌ها تدارک دیده شده است. این بازی دوستانه از لحاظ فنی می‌تواند به ما کمک کند و قطعا کی‌روش با ترکیب اصلی خود به این بازی نخواهد آمد تا حریفان شناختی از ترکیب و روش بازی ایران پیدا نکنند.

وی با بیان اینکه موضوع حضور یا نیامدن جواد نکونام به کادر فنی برای تیم حاشیه ایجاد کرد؛ توضیح داد: واقعا نمی‌دانم اصرار کی‌روش و فدراسیون برای آمدن نکونام چه بود؟ اگر مارکار آقاجایان زودتر به تیم می‌آمد، تیم هماهنگ‌تر و بچه‌ها تکلیف خود را می‌دانستند. همیشه در تمامی ادوار حضور تیم در جام جهانی، خودمان حاشیه‌ ایجاد می کنیم.

ورمزیار درباره سطح توقع مردم از ایران در جام جهانی افزود: برای همه تیم‌ها در جام جهانی شرایط موفقیت وجود دارد و فقط باید بدانیم که به چه صورت به این موضوع نگاه کنیم. باید منطقی باشیم و استرس را از بازیکنان دور کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 840793 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟