کاپیتان تیم ملی بانوان ایران مصدوم شد

به گزارش رکنا، کاپیتان تیم ملی بانوان که با پیراهن تیم خاتون بم در لیگ برتر فوتبال ایران به میدان می رود در جریان دیدار برابر شهرداری کرمان مصدوم شد.

بهنازطاهرخانی که در سال های اخیر به عنوان یکی باسابقه ترین بازیکنان فوتبال بانوان به عنوان کاپیتان تیم ملی شناخته می شود در دقایق میانی بازی هفته سوم در برخورد با شبنم بهشت، گلزن تیم شهرداری سیرجان، دچار مصدومیت شد و بالاجبار زمین را ترک کرد.

مصدومیت طاهرخانی در حالی اتفاق افتاد که تیم ملی بانوان ایران در روزهای پیش رو باید در دو دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی بلاروس به میدان برود و این بازیکن نیز قطعا یکی از نفرات دعوت شده به اردو بود.

ملی پوشان فوتبال ایران پس از بازی های هفته سوم لیگ برتر بانوان خود را به کادر فنی تیم ملی در زمین الیاف معرفی کردند و تمرینات آماده سازی را آغاز کردند و در صورتی که پاسخ نهایی از میزان مصدومیت بهناز طاهرخانی اعلام شود درباره حضور و یا عدم حضور او نیز تصمیم گیری خواهد شد.

دو تیم خاتون بم و شهرداری کرمان از تیم های مدعی قهرمانی هستند که در دیدار هفته سوم لیگ برتر بانوان با تساوی یک بر یک به کار خود خاتمه دادند. به بازی این دو تیم هم استانی  یکی از دربی های فوتبال بانوان می گویند.

 تیم ملی فوتبال زنان ایران در روزهای شنبه ۲۱ آبان و سه‌شنبه ۲۴ آبان در استادیوم آرارات تهران به مصاف بلاروس خواهد رفت.

کدخبر: 840766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟