عباس‌بیک: خوشحالم قهرمان شدم/ می‌خواهم بهتر بدرخشم

به گزارش رکنا، محسن (پارسا) عباس‌بیک در خصوص قهرمانی خود در مسابقات 4 جانبه دوومیدانی قم گفت: خوشبختانه توانستم در مسابقات زحماتی که خانواده‌ام و همچنین مربی من برایم کشیده بودند را به ثمر بنشانم و با درخشش و عملکردم خوب در ماده پرش طول به سکوی نخست برسم. مسابقات سطح خوبی داشت و توانستیم در یک جو دوستانه به رقابت بپردازیم. از مسئولان برگزار کننده مسابقات که زحمات زیادی برای این رویداد کشیدند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

او ادامه داد: جای بسی خوشحالی دارد که مسئولان هیات دوومیدانی استان قم با برگزاری چنین مسابقاتی از سنین کودکی توجه ویژه‌ای به این رشته دارند و این نشان می‌دهد که اگر چنین موضوعی تداوم داشته باشد بدون شک می‌توانیم شاهد کشف استعدادهای بیشتری در رشته اول المپیک باشیم و به آینده امیدوارتر شویم. بالاخره بحث پایه‌سازی و استعدادیابی از جمله مهم‌ترین مسایل است. به نوبه خودم به عنوان یک ورزشکار امیدواریم با همکاری وزارت آموزش و پرورش و هیات دوومیدانی شاهد پیشرفت این رشته باشیم. 

عباس‌بیک در پایان از دست‌اندرکاران مدرسه شهدای کن و جناب کفاشیان جهت کمک‌های بی دریغ آن‌ها برای حضور تیم مهر اعزام در این مسابقات کمال تشکر و قدردانی را ابراز کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 840331 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟