بازیکن بارسلونا نیامده دیپورت شد

به گزارش رکنا، بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی توانست بازیکنان زیادی را به خدمت بگیرد. اما در حالی که بازیکنانی مانند روبرت لواندوفسکی و مارکوس آلونسو فصل را به خوبی آغاز کرده‌اند، افراد دیگری هم هستند که شروع سختی را پشت سر گذاشته‌اند.

از جمله آن‌ها هکتور بیرین است. مدافع سابق آرسنال در یک انتقال آزاد به این باشگاه پیوسته بود، چیزی که در آن زمان با توجه به تجربه او در بالاترین سطح فوتبال، یک معامله عالی به نظر می‌رسید.

با این حال، پس از گذشت 3 ماه از فصل جدید، بیرین بار دیگر از مصدومیت‌های ناگوار رنج می‌برد، با ضربه‌ای که در تعطیلات بین‌المللی داشت، او را برای چند هفته از میادین دور نگه داشت.

این بازیکن اسپانیایی در آن مرحله تعدادی از بازی‌های کلیدی را از دست داد، از جمله شکست مقابل رئال مادرید. با این حال، حتی با وجود اینکه بیرین از مصدومیت بازگشته است، ستاره سابق آرسنال به سختی توانسته تاثیرگذار باشد.

این مدافع راست پس از بازگشت از مصدومیت تنها در یک بازی لیگ حضور داشته است و با توجه به Javi Miguel، این احتمال قوی وجود دارد که این مدافع بتواند با انتقال آزاد در پنجره نقل و انتقالات ژانویه آینده آزاد شود.

خروج از نیوکمپ پس از پایان سال می‌تواند بازگشتی فراموش نشدنی را برای بیرین رقم بزند که قرارداد فعلی او با این باشگاه در پایان فصل به پایان می‌رسد.

در صورت جدایی او، بارسلونا به احتمال زیاد یک نامه آزادی به بیرین خواهد داد که در ژانویه در انتخاب هر باشگاهی آزاد خواهد بود. می‌توان انتظار داشت که او برای بازگشت به رئال بتیس بجنگد، جایی که فصل گذشته قبل از بازگشت به آرسنال نزدیک بود.

در مورد بارسلونا، آن‌ها احتمالا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به دنبال یک مدافع راست جدید خواهند بود. گزینه دیوگو دالوت اخیرا مورد بررسی قرار گرفته است، اگرچه باشگاه گزینه‌های دیگری را نیز در نظر خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کدخبر: 840306 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟