اولین سرمربی تاریخ تیم ملی در جام جهانی : ورزش را سیاسی نکنید / اوکراین ، آب در هاون می‌کوبد

حشمت مهاجرانی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی ایران در آستانه رقابت های جام جهانی بیان کرد : کی روش زمان کمی را برای هماهنگی بازیکنان با یکدیگر داشته است. ما لژیونرهای خوبی خارج از کشور داریم که ستاره تیم های خود هستند و از طرفی هم بازیکنانی در داخل داریم که کیفیت بالایی دارند. برقراری توازن بین این بازیکنان کار دشواری است که هر مربی از عهده آن بر نخواهد آمد. اما امیدوار هستم کی روش توانسته باشد این هماهنگی را بین بازیکنان ایجاد کرده باشد.

وی افزود: در دو بازی دوستانه ای که تیم ملی داشت به نظر من نمایش قابل قبولی از شاگردان کی روش دیدیم و این می تواند ما را امیدوار کند. ضمن اینکه کی روش برخلاف گذشته نیز برخی از رفتارهای خود را تغییر داده است و دید به او تیم ملی و نتیجه گیری ما در جام جهانی بسیار مثبت است. ما در گروه راحتی قرار نگرفته ایم اما با توجه به پتانسیلی که داریم می توانیم به دور بعدی صعود کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی در خصوص تلاش برخی از کشور ها برای حذف تیم ملی از جام جهانی اظهار داشت: فیفا همواره به جدایی ورزش از سیاست اعتقاد داشته و به نظرم تلاش برخی کشور ها همچون اوکراین آب در هاون کوبیدن است و راه به جایی نخواهد برد.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 840188 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟