رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی- آذربایجان؛ فینالیست‌شدن شاگردان رنگرز با شکست قرقیزستان

به گزارش رکنا، تیم ملی کشتی فرنگی ایران با هدایت حسن رنگرز در دومین دیدار خود در جام‌جهانی 2022 کشتی فرنگی که به صورت تیم به تیم در باکو آذربایجان برگزار می‌شود، مقابل قرقیزستان به میدان رفت و در پایان به برتری 8 بر 2 رسید تا هم دومین دیدار خود را با بُرد پشت سر بگذارد و هم با این نتیجه فینالیست شود.

نتایج این دیدار به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم، پویا دادمرز دارنده مدال امیدهای جهان مقابل تالایبک بیشنبک‌اولو به برتری 9 بر یک رسید.

در وزن 60 کیلوگرم، مهدی محسن‌نژاد مقابل نورموخامت عبداله‌یف با نتیجه 5 بر صفر به برتری رسید تا دومین پیروزی در این مبارزه نیز از آن تیم ایران شود. 

در وزن 63 کیلوگرم، ایمان محمدی چهره با آتیه کشتی ایران و دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان، مقابل کالی سلیمان‌اُف سرشاخ شد و با شکست 12 بر یک او سومین برتری را برای ایران به ارمغان آورد.

در چهارمین مبارزه 2 تیم، سید دانیال سهرابی دیگر جوان آینده‌دار کشتی ایران و دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان نیز با امتیاز عالی 10 بر 2 مقابل عخالمورات ابراگیموف به برتری رسید تا چهارمین پیروزی نیز از آن شاگردان رنگرز شود.

در وزن 72 کیلوگرم، امیر عبدی مقابل عادیلخان نورلانبکوف به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 6 بر صفر به برتری رسید تا پنجمین پیروزی نیز به ایران برسد.

اما در وزن ۷۷ کیلوگرم، محمدرضا مختاری مقابل آکیلبک تالانتبکوف سرشاخ شد و در نهایت به برتری قاطع 7 بر یک رسید تا ششمین بُرد ایران هم کسب شود.

در هفتمین مبارزه 2 تیم، محمد حسین محمودی در وزن ۸۲ کیلوگرم، مقابل کالیدین آسیکیف به روی تشک رفت و با قبول شکست 6 بر یک، قرقیزستان به نخستین بُرد خود مقابل ایران رسید.

در هشتمین دیدار 2 تیم، ابوالفضل چوپانی با نتیجه 9 بر 2 مقابل آتابک عزیزبکوف تن به شکست داد تا قرقیزستان اختلاف شکست‌های خود را با ایران به عدد چهار برساند.
 
اما در وزن ۹۷ کیلوگرم، مهدی بالی در نهمین مبارزه مقابل اوزور ژوژوبکوف به میدان رفت و در پایان در یک دیدار سخت و دشوار و در شرایطی که با نتیجه 3 بر یک عقب بود در پایان به برتری 3 بر 3 رسید تا هفتمین بُرد ایران صید شود.
 
در آخرین مبارزه علی اکبر یوسفی در سنگین وزن مقابل  ارلان ماناتبکوف به روی تشک رفت و با ضربه فنی کردن این کشتی‌گیر یک بُرد دیگر را نصیب ایران کرد.
 
این اولین آزمون حسن رنگرز در تیم ملی بزرگسالان است که جانشین محمد بنا شده است.

انتهای پیام/

کدخبر: 839960 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟