حاشیه عجیب برای ستاره بارسلونا

به گزارش رکنا، دعوای روبرت لواندوفسکی مهاجم بارسلونا با ایجنت سابقش سزاری کوچارسکی شکل جدیدی به خود گرفته است. رابطه شکر آب لواندوفسکی و کوچارسکی برای مدتی متوقف شد. با این حال، پس از ماه‌ها سکوت، کوچارسکی بازگشته تا موکل سابق خود را به «نقض محرمانگی» متهم کند.

وضعیت مورد بحث به سال 2020 برمی‌گردد، زمانی که Business Insider گزارش داد که این نماینده در ازای "سکوت" و "صلح" از فوتبالیست درخواست پول کرده است.

این مکالمات لو رفت و دادستانی لهستان سزاری کوچارسکی را به باج‌گیری متهم کرد. اولین مدرک 2 مصاحبه است که یکی در سپتامبر 2019 در مونیخ و دیگری در ژانویه 2020 در ورشو ضبط شده است.

این ایجنت فوتبال در آن پرونده خود را بی گناه دانست، اما اکنون مدعی شده است که مدارک ارائه شده در قالب ضبط شده، معتبر نبوده است.

در بخشی از رادیو آمده است: «مدیر فوتبال در گزارشی نوشت که نظر کارشناسی تهیه شده در لهستان برای دفاع از وی این ظن را تأیید می‌کند که نوارهای ضبط  شده که به بازپرس داده شده صحت ندارند، یعنی این نوارها دستکاری شده است.

کوچارسکی از دادستان‌های آلمان خواست که صدا و تجهیزات ضبط رابرت لواندوفسکی را مصادره کنند.

از امروز، دفتر دادستانی آلمان این درخواست را رد کرده است، زیرا آن‌ها معتقدند که این حادثه باید از طریق اقدام خصوصی انجام می‌شد و همچنین باید درخواستی برای تعقیب مجرم دریافت کنند. تا به حال هیچ چیز خاصی از طرف نماینده دریافت نشده است.

به هر حال، مسلم است که داستان هنوز تمام نشده است و کوچارسکی بازخواهد گشت، زیرا او مهاجم بارسلونا را نیز به افشای یک راز حرفه‌ای متهم کرده است.

 انتهای پیام/

کدخبر: 839811 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟