خط خوردن 3 بازیکن از لیست اولیه تیم ملی برای جام‌جهانی

به گزارش رکنا، تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی روزهای بیستم و بیست و سوم آبان ماه میزبان چین و استرالیا خواهد بود.  

برهمین اساس اردوی ملی‌پوشان کشورمان چند روزی است در سالن آزادی در جریان است همچنین شاگردان ارمغانی در این مدت نیز 2 بازی دوستانه با مهرام و شهرداری گرگان برگزار کرده‌اند تا با آمادگی هر چه بهتر به مصاف رقبای خود برود.

این در شرایطی است که پس از پایان دیدار تیم ملی با شهرداری گرگان در روز پنجشنبه کادرفنی تیم ملی تصمیم گرفتند تا ادامه تمرینات را بدون حضور 2 بازیکن به نام‌های محسن طاهری و همچنین نصرت یازرلو پیگیری کنند. پیش از آن نیز حسن علی‌اکبری به دلیل بیماری آنفولانزا و عدم حضور در تمرینات دیگر بازیکنی است که از لیست اولیه تیم ملی خط خورده بود. 

بدین ترتیب با اضافه شدن حامد حدادی به اردوی تیم ملی از هفته جاری ادامه تمرینات با حضور 14 بازیکن برای دیدار با چین و استرالیا دنبال خواهد شد.

دیدار تیم‌های ملی ایران و چین روز جمعه 20 آبان به میزبانی سالن بسکتبال آزادی برگزار می‌شود. تیم ملی ایران برای حفظ شانس صعود خود به جام‌جهانی 2023، در این دیدار محکوم به بُرد است.

انتهای پیام/

کدخبر: 839432 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟