سوپرجام /  اولین جام ساپینتو با استقلال / بازیکن مازاد فرشته نجات آبی ها شد

به گزارش رکنا، تیم‌های استقلال و نساجی از ساعت 16:00 امروز (چهارشنبه) در دیدار سوپرجام فوتبال کشورمان به میزبانی ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان همراه بود.

ارسلان مطهری در دقیقه (52) تنها گل این دیدار را برای شاگردان ساپینتو به ثمر رساند. این در شرایطی است که علیرضا حقیقی در جریان این دیدارها بارها عملکرد درخشانی داشت به نحوی که چندین فرصت طلایی را از مهاجمان استقلال به خصوص مهدی قایدی گرفت و مانع از این شد تا شکست سنگین‌تری را شاگردان مطهری تجربه کنند.

گفتنی است این رقابت در حالی از سال 1384 در فوتبال ایران برگزار شد که تیم صباباتری اولین قهرمان ایران در سوپرجام است. این دیدار تا قبل از جدال استقلال و نساجی 7 بار برگزار شده که پرسپولیسی‌ها در آن بیشترین قهرمانی را به خود اختصاص داده‌اند.

قرمزها در 7 دوره این دیدار ویژه 5 حضور داشته‌اند و با کسب 4 قهرمانی رکورد خوبی را در این زمینه به خود اختصاص داده‌اند. به جز پرسپولیس، تیم‌های صبا، ذوب آهن و فولاد دیگر تیم‌هایی هستند که با پیروزی در سوپرجام موفق شده‌اند این جام را به خود اختصاص دهند. 

*ترکیب استقلال:
سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی (78- صالح حردانی)، کوین یامگا، روزبه چشمی، آرش رضاوند (92-محمد حسین مرادمند) ، مهدی مهدی پور (78- سعید مهری)، مهدی قایدی (89- رضا میرزایی)، محمد محبی و ارسلان مطهری (78- پیمان بابایی)

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

*ترکیب نساجی:
علیرضا حقیقی، حامد شیری (86- احمد موسوی)، علیرضا ابراهیمی، صابر حردانی (86- حسین زامهران)، علی شجاعی، امیر مهدی جانملکی، ایوب کلانتری (53- متین کریم‌زاده)، مهرداد عبدی، رضا جعفری (71- آداما نیان)، محمد شریفی (86- اکبر صادقی)، کریم اسلامی

سرمربی: حمید مطهری

 

کدخبر: 839048 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟