عباس‌نیک: موظف هستیم راه کفاشیان را ادامه دهیم

به گزارش ، اولین دوره مسابقات استعدادیابی قم پایان یافت. در این رقابت‌ها که از 3 ناحیه و از تیم دعوتی مهر اعزام تعداد 300 ورزشکار حضور داشتند، نفرات برتر به شرح زیر مشخص شدند.

در ماده پرش طول محسن (پارسا) عباس‌بیک و محمد خیرآبادی در 400 متر به مدال طلا و سینا ملکی هم به مدال نقره پرتاب وزنه دست یافتند. همچنین از طرف هیات دوومیدانی این استان به تمامی ورزشکاران حکم و مدال اهدا شد.

حضور علی رضایی دبیر اسبق فدراسیون دوومیدانی یکی از نکات جالب توجه این مسابقه بود.

البته به گفته دبیر هیات دوومیدانی استان قم جناب امید عباس‌نیک از تاریخ 22 تا 25 آبان ماه همزمان با برگزاری مسابقات آموزشگاه‌ها، طرح دوم استعدادیابی هم در دستور کار مسئولان این استان قرار دارد. 

گفتنی است با توجه به پیش‌رو مسابقات دانش آموزان جهان مسئولان این استان تصمیم دارند از بین استعدادهای برتر، چند ورزشکار را به ترکیب تیم دانش آموزی معرفی کنند.

پس از این اتفاق امید عباس‌نیک دبیر هیات دوومیدانی استان قم در مورد استعدادهای برتر قم گفت: یکی از اهداف این المپیاد کشف استعدادها، جذب استعدادها و پرورش آن‌ها است که همواره در دستور کار ما در این هیات استانی قرار دارد.

قهرمان اسبق دهگانه ایران عنوان کرد: استعدادها در اغلب کشورها زیر 12 سال انجام می‌شود و ما هم باید به سویی برویم که استعدادها را در کمتر از 12 سال کشف کنیم. بالاخره دوومیدانی پر مدال‌ترین رشته المپیک است و ما هم وظیفه داریم همانطور که کفاشیان استعدادهای خوبی را برای دوومیدانی کشف و ثمره آن کسب مدال‌های متعدد در میادین بین‌المللی و حتی المپیک بود ما هم موظف هستیم ادامه‌دهنده راه او باشیم تا بتوانیم استعدادهای خوبی را در این استان کشف و به ترکیب تیم ملی دوومیدانی معرفی کنیم.

او در پایان اظهار داشت: در این مدت خوشبختانه حمایت‌های خوبی از سمت مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان قم جناب سانی‌خانی برای پیشرفت دوومیدانی صورت گرفته است که این مساله انگیزه هیات دوومیدانی این استان را چند برابر کرده است. 

انتهای پیام/

کدخبر: 838814 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟