نوازی: قرعه سخت 5 هفته لیگ را از ما گرفت!

محمد نوازی در گفت و گو با رکنا در خصوص دلایل برتری قاطع تیم آلومینیوم اراک مقابل نساجی گفت: بچه‌های تیم ما در این چند بازی تمرکز لازم را داشتند و علاوه بر حرف شنوی از کادر فنی، یکدل بودند و همین ها باعث شد تا نتایج خوبی به دست آید.در کنار این ها کادر فنی در بدست آمدن این نتایج نقش اصلی را داشته و مطمئنا با تلاش این بازیکنان با روحیه در ادامه راه لیگ هم موفق خواهیم بود. ما همیشه تلاش کردیم که بچه ها در کنار هم با بهترین شرایط برای هماهنگی را داشته باشند.

مربی تیم اراکی لیگ برتر درباره گل زیبای سجاد آقایی در بازی های هفته یازدهم لیگ برتر گفت: نوع بازی و گل سجاد عالی بود، جالب است که بگویم که سجاد از مدت‌ها قبل بیمار بود و تمرین نمی‌کرد و به همین دلیل کمی از فوتبال و شرایط ایده آل خود دور شده بود اما هم من و هم سید مهدی رحمتی نگاه ویژه به بازیکنان داریم و سجاد هم در این هفته خوب تمرین کرد و تعویض طلایی هم شد و آن گل زیبا را به ثمر رساند.

نوازی در آخر درباره شرایط سینوسی آلومینیوم در بازی های این فصل گفت: در ابتدای فصل شرایط سخت و دشواری داشتیم و حتی بدنسازی و قرعه سخت باعث شده بود در 5 هفته اول از لحاظ نتیجه گرفتن خواسته مردم اراک و هیات مدیره را برآورده نشود که البته کم کم به خواسته‌های خود رسیدیم و با ارائه برنامه تمرینی خوب و همدلی بازیکنان باعث شد آلومینیوم خوب نتیجه گرفته تا به جمع تیم‌های بالای جدول هم صعود کند. شک ندارم ادامه این روند را هم خواهیم داشت.

انتهای پیام/

کدخبر: 837847 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟