علی‌حسینی: خارجی‌های بحرین مدال‌های ما را ربودند

به گزارش رکنا، علی‌حسینی در مورد اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی اظهار داشت:  تیم به صورت کیفی به مسابقات اعزام خواهد شد ‌و در سه دسته ۸۹، ۱۰۲ و فوق سنگین شانس کسب سه سهمیه داریم و در ۹۶ و ۸۱ هم اگر شرایط خوب باشد، حتما اعزام می‌کنیم.

وی در مورد کیانوش رستمی گفت: او به اردو اضافه شده و طبق هماهنگی‌ها پیش می‌رود.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در خصوص انصراف علی هاشمی گفت: او انصراف داد و برای مسابقات بعدی آماده خواهد شد.

علی‌حسینی در مورد جلسه کمیته فنی عنوان کرد: در مورد مدال تیمی صحبت بود و برنامه‌ریزی ما هم این بود بود که رتبه بهتری کسب کنیم. اگر محمد زارعی آسیب نمی‌دید با فاصله بیشتر قهرمان بودیم. البته ما  بیشترین مدال را گرفتیم، چون از  ۱۰ نفری که بردیم ۷ نفر مدال گرفتند. در این بین برخی از دوره قهرمانی و آمادگی دور بودند و من هم دوست داشتم بهتر نتیجه بگیریم اما راضی‌کننده بود.‌ این را هم در نظر بگیرید که تیم اصلی ما در قهرمانی آسیا نبود و از آن ۱۰ نفر که اعزام شدند، ۷ نفر دیگر در اردو نیستند.

وی در مورد حواشی که در مورد رسول معتمدی پیش آمده بود و عنوان می‌شد که شاید او امتیازات بیشتری در تیم ملی می‌گیرد، گفت: این شایعه بیشتر از طرف رسانه‌ها بود که می‌گفتند رسول چرا باید به قهرمانی آسیا اعزام شود، در حالی که ما طبق برنامه پیش می‌رویم.‌هیچ کسی را در تیم ملی ارجح نمی‌دانیم و ممکن است تا المپیک اتفاقات زیادی بیفتد.

علی‌حسینی در پاسخ به این سوال که ترکیب جهانی را چه زمانی اعلام می‌کنید، گفت: داخل لیگ یا آذرماه اسامی را اعلام می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در خصوص وضعیت سهراب مرادی عنوان کرد: این در تخصص پزشکان است که نظر بدهند،  2 یا 3 بار کتف او عمل شده است و باید بررسی دقیقی صورت بگیرد. ما از توانمندی او اطلاع داریم و اگر برگردد، می تواند خیلی به ما کمک کند.

وی در مورد اینکه بحرینی‌ها وزنه‌بردار خارجی جذب کرده‌اند، گفت: قطعا این موضوع در مدال‌آوری ما تاثیر دارد و اگر آن‌ها نبودند شاید مدال‌های ما بیشتر هم می‌شد.

انتهای پیام/

کدخبر: 837729 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟