گرایی: رنگرز سابقه خوبی در مربیگری و مدیریت دارد/ در جام جهانی، کشتی نمی‌گیرم

محمدرضا گرایی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط آمادگی‌اش، اظهار داشت: اکنون تمرینات ریکواری را انجام می‌دهم و در جام‌جهانی نیز به میدان نمی‌روم. شرایطم خوب است و در شهر خودم پیگیر تمرینات هستم.

وی درباره اینکه چه نظری درباره انتخاب حسن رنگرز به‌عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی دارد، بیان کرد: رنگرز سابقه خوبی در مربیگری و همچنین مدیریت دارد. از همه مهم‌تر هم اینکه در زمان خودش به عنوان قهرمانی جهان رسیده و این نشان می دهد از نظر بحث فنی تجربیات گران‌بهایی دارد. امیدوارم  با کمک یکدیگر بتوانیم افتخارآفرین باشیم و به شایستگی از پرچم ایران دفاع کنیم.

دارنده مدال نقره قهرمانی جهان درباره اینکه برای فصل جاری لیگ با چه تیمی قرارداد بسته است، عنوان کرد: برای لیگ با تیمی قرارداد نبستم!

گرایی با اشاره به سال پُرفشاری که کشتی فرنگی پیش‌رو، اظهار داشت: سال آینده مهم و حساس است. بازی‌های آسیایی و جهانی را در پیش داریم که دارای سهمیه المپیک است و اهمیت به‌سزایی برای ما دارند. تمام تلاش ما حول این محور است که مفید واقع باشیم و اگر قسمت باشد می‌خواهم دومین طلای المپیکم را در پریس بگیرم.

قهرمان سال سال 2021 جهان در واکنش به کناره‌گیری محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی، گفت: بنا کارنامه‌اش مشخص است و کسی بود که پرچم کشتی فرنگی در میادین مختلف بالا برد، اما تصمیمش بر این بود تا استراحت کند. به‌عنوان یک کشتی‌گیر افتخار شاگردی او را داشتم و برایش در ادامه مسیر زندگی آرزوی موفقیت دارم.

او درباره اینکه حمایت‌ها از طرف فدراسیون چگونه است، اظهار داشت: مسئولان فدراسیون کشتی، کارها را پیش می‌برند و امیدوارم با پیشبرد اهداف، دغدغه‌های ما نیز کمتر شود تا بتوانیم تنها در هر رقابتی برای ایران بهترین نتایج را بگیریم.

انتهای پیام/

کدخبر: 837482 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟