استارت برای حضور در مسابقات جهانی دانمارک؛ نفرات برتر مسابقات آزاد دارت کشور انتخابی تیم ملی معرفی شدند

به گزارش رکنا و به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی ،در این رقابتها 316 ورزشکار در دو بخش آقایان و بانوان و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند تا شانس خود را برای کسب امتیاز جهت حضور در اردوهای تیمهای ملی به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی جهان 2023 دانمارک آزمایش کنند.

در مسابقات آقایان 18 نفر در رده جوانان با هم رقابت کردند که علی ملکی از تهران به مقام اول رسید، طاها احمدیان از آذربایجان شرقی دوم شد و سپنتا جهانگیری از اردبیل و امیرعلی علیزاده از گیلان به طور مشترک در مکان سوم ایستادند.

در بخش بزرگسالان 162 نفر حضور داشتند که در نهایت سبحان پورحسین از خوزستان به مقام قهرمانی رسید، ابوالفضل علیزاده از خراسان جنوبی در مکان دوم جای گرفت و علی نیک منش از خوزستان و علیرضا عشرتی از خراسان رضوی به طور مشترک سوم شدند.

در رقابتهای بانوان که با حضور ۱۱۹ دارتر در بخش بزرگسالان و ۱۷ نفر در رده جوانان برگزار شد نفرات برتر به این شرح انتخاب شدند:

در رده جوانان یاسمن سلطانعلی پور از استان خوزستان به مقام قهرمانی دست یافت، انیس سال افزون از استان فارس دوم شد و سپیده چوبینه از استان فارس و ثمین صالح زاده از تهران مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.

در بخش بزرگسالان نیز شهلا رواجی از اردبیل قهرمان شد، روژین غفوری از تهران در ردیف دوم ایستاد و زهرا رجبی از خراسان جنوبی و الهام نیکخواه از یزد بطور مشترک سوم شدند.

این رقابتها با مدیریت انجمن دارت کشور و با حضور "مهدی میرزاییان" مدیر روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، "حمیدرضا مومنی" دبیر انجمن دارت ایران، "سلمان احمدیان" مسئول کمیته مسابقات انجمن، "ابوالفضل دهقانپور" عضو کمیته فنی انجمن و "ایرج غلامیان" رییس کمیته دارت استان همدان برگزار شد.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 837338 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟