پرسپولیس ۲ مهاجم در کلاس جهانی دارد / بوی قهرمانی می‌آید
بهنام ابوالقاسم پور پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار رکنا در خصوص بازی این تیم برابر مس کرمان گفت: پرسپولیس پیش از تعطیلات و تقابل با استقلال نیاز مبرمی به پیروزی و صدرنشینی داشت که در نهایت اتفاق افتاد.
او در ادامه گفت: مس کرمان در این فصل نشان داده است چه تیم خوب و شایسته ای است اما پرسپولیس موفق شد با یک بازی حساب شده این تیم را شکست دهد و به 3 امتیاز حساس خانگی و در ادامه صدرنشینی برسد.
مهاجم سابق پرسپولیسی ها در ادامه گفت: پرسپولیس بر خلاف فصل گذشته به ثبات رسیده و رفته رفته روند این تیم بهتر شده است. این تیم حالا در صدر جدول قرار دارد و با این روند باید بگویم می تواند به قهرمانی برسد.
ابوالقاسم پور در مورد حضور لوکادیا و دیاباته در خط حمله این تیم گفت: پرسپولیس در خط حمله دو مهاجم با کلاس جهانی دارد که فرصت طلب هستند و این موضوع در ادامه می تواند به پرسپولیس کمک کند. همین امر می تواند مهم ترین فاکتور این تیم در مسیر قهرمانی باشد. زوج دیاباته و لوکادیا می تواند حرف های زیادی برای گفتن در مسابقات لیگ و در ادامه آسیا داشته باشند.
او در پایان درباره مدعیان قهرمانی در لیگ بیست و دوم گفت: به غیر از پرسپولیس، تیم های استقلال و سپاهان نیز روند خوبی دارند و در کنار این تیم، آنها هم مدعی رسیدن به عنوان قهرمانی هستند. با این حال تیم یحیی بوی قهرمانی می‌دهد.
 
انتهای پیام/
 

 

کدخبر: 837317 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟