تراکتور از کورس قهرمانی جاماند / مدافع راستی که غنیمت تی‌تی‌ها شد

به گزارش رکنا، تراکتور در شرایطی در خانه مقابل ملوان متوقف شد که سه تن از مهمترین چهره‌های فاز تهاجمی این تیم در تبریز هیچ توفیقی کسب نکردند.

شاید همین موضوع باعث شد تا تیم بردیف 3 امتیاز خانگی این بازی را با تک امتیاز تساوی عوض کند.

در این روز، نه خبری از ناجی دقایق تلف شده یعنی رضا اسدی و نه آقایان گل بود. هرچند ریکاردو آلوز آقای پاس گل، باز هم گل ساز شد و پاس گل داد.

محمد عباس‌زاده که با 6 گل زده در صدر جدول گلزنان حضور دارد، خوش شانس بود که دیگر رقیب 6 گله‌اش یعنی یورگن لوکادیا نیز در ترکیب پرسپولیس مقابل مس کرمان در ورزشگاه آزادی به گل نرسید و این شیخ دیاباته بود که تک گل شاگردان گل محمدی را به ثمر رساند.

ریکاردو آلوز اما حالا با 7 پاس گل، با اختلاف؛ سلطان پاس گل لیگ بیست و دوم است. بعد از متحمل شدن شکست در تقابل شش امتیازی با سپاهان، شاگردان بردیف به دنبال جبران و کسب برد مقابل ملوان بودند تا با شرایط بهتری راهی تعطیلات شوند.

تیم او برای جا نماندن از کورس قهرمانی نیاز مبرمی به پیروزی مقابل ملوان داشت اما ناکام ماند.

در این میان اما نباید از درخشش یک بازیکن، بگذریم. زننده تک گل تراکتور مقابل ملوان، محمد آقاجان‌پور، مدافع راست تی‌تی‌ها بود. این مدافع با ضربه سر دروازه ملوان را گشود.

گل آقاجان‌پور اگرچه منجر به کسب سه امتیاز برای تیمش نشد ولی ارزش‌های این مدافع را که از گل‌گهر به تراکتور پیوست، به قربان بردیف ثابت کرد. حالا آقاجان‌پور خود به ترکیب اصلی تراکتور تحمیل کرده و جناح راست خط دفاعی سرخپوشان تبریز را قبضه کرده است.

او از فصل پیش تاکنون توانسته در 15 بازی، 3 گل با پیراهن تراکتور به ثمر برساند. این درحالی است که این بازیکن ۲۵ ساله تا قبل از تراکتور هیچ‌گاه موفق نشده بود در دوران بازی خود در لیگ برتر گلزنی کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 837280 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟