درخواست عجیب استرالیا برای بازی با ایران در یکی از کشورهای خاورمیانه

به گزارش رکنا، تیم بسکتبال ایران در جریان بازی‌های پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی بسکتبال 2023، روز 23 آبان باید به مصاف استرالیا برود. البته بحث میزبانی این دیدار حساس در تهران به دلیل درخواست فدراسیون استرالیا از فیبا برای برگزاری بازی در کشور سوم، حواشی قابل توجهی را ایجاد کرده است.

این در حالی است که بعد از طرح درخواست استرالیایی‌ها و انجام بازی با آن‌ها در کشور ثالث، از طرف فدراسیون ایران صحبت‌هایی با «هاکوپ خاجیریان» مدیر دفتر منطقه‌ای فیبا در حوزه آسیا انجام شد و در این میان مسئولان ایران عنوان کردند طبق برنامه از قبل اعلام شده ایران برای هر 2 دیدار خود در پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی میزبان است و تحت هیچ شرایطی راضی به انجام این دیدارها در کشور دیگری نخواهند بود. 

حتی در این میان مسئولان ارشد بسکتبال استرالیا تماس تلفنی با مسئولان فدراسیون ایران داشتند تا با مطرح کردن برخی مسائل که خلاف واقع است آن‌ها را مجاب به بازی در کشور ثالث که یکی از کشورهای همسایه است و اتفاقأ ارتباط خوبی هم با ایران دارد، کنند اما خیلی زود با پاسخ منفی مسئولان ایران مواجه شدند.

در فاصله بیست روز تا انجام این دیدار تا الان مسئولان استرالیا هیچگونه اقدامی برای دریافت روادید نداشته‌اند و باید دید در ادامه مسیر چه اتفاقاتی به وقوع خواهد پیوست.

انتهای پیام/

کدخبر: 836161 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟