مناف هاشمی: از برنامه‌ها و فعالیت‌های انجمن ورزشی‌نویسان حمایت می‌کنیم

به گزارش رکنا، جلسه هیات مدیره انجمن ورزشی‌نویسان ایران، امروز (دوشنبه) با حضور اعضای هیات مدیره، بازرس و مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای این نشست، عبدالحمید احمدی رییس انجمن ضمن معارفه اعضا و خیرمقدم و تشکر از حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک و تبریک به دلیل انتخاب وی در مسئولیت جدید، گزارشی از سوابق تشکیل و فعالیت‌های انجمن در سی سال گذشته و دستاوردهای محقق شده در ابعاد ملی و بین‌المللی و به ویژه موفقیت اخیر در کنگره جهانی ورزشی‌نویسان در رم ایتالیا را ارائه کرد و خواستار ادامه حمایت‌های کمیته ملی المپیک از برنامه‌های دوره جدید هیات مدیره انجمن شد.

مناف هاشمی نیز ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع اعضای هیات مدیره انجمن ورزشی‌نویسان و تبریک موفقیت انجمن در کسب کرسی‌های مهم آسیایی و جهانی در کنگره ایپس، بر اهمیت و ضرورت توجه به رسانه‌ها و جایگاه مهم رسانه و خبرنگاران و عکاسان ورزشی در پیشبرد اهداف ورزش و کمیته ملی المپیک تاکید کرد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک همچنین با توجه به سابقه و حضور موفق انجمن ورزشی‌نویسان ایران در سطوح ملی و بین‌المللی گفت: در دوره جدید مدیریت کمیته ملی المپیک نیز از فعالیت‌ها و برنامه‌های انجمن همچون گذشته حمایت کامل انجام خواهد شد و امیدوارم بتوانیم از تجربیات و ظرفیت کارشناسی انجمن به ویژه در تعامل سازنده با رسانه‌های ورزشی و اصحاب رسانه به طور کامل استفاده کنیم.

در پایان این نشست مقرر شد در اولین فرصت و با حضور رییس و دبیرکل انجمن در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، گزارش فعالیت‌ها و برنامه‌های انجمن ارائه شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 835996 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟