لشگر مصدومان بایرن مونیخ برای دیدار با غول اسپانیایی

به گزارش رکنا، بارسلونا یک بازی مهم در پیش دارد زیرا در اواسط هفته به مصاف بایرن مونیخ می‌رود. اگر کاتالان‌ها می‌خواهند امید خود را برای صعود به دور حذفی رقابت‌ها حفظ کنند، یک بازی ضروری است.

به گزارش کیکر در این لیست، مانوئل نویر دیده می‌شود که به دلیل مشکلات شانه‌اش، انتظار نمی‌رود تا بازی مقابل ماینتس به این تیم بازگردد. کاپیتان باشگاه به طور مشخص آخرین بازی مقابل TSG هوفنهایم را از دست داده بود. انتظار می‌رود سون اولریخ به عنوان جانشین نویر مصدوم شود.

لروی سانه نیز خط خورده است. این ملی‌پوش آلمانی اخیراً به دلیل مصدومیت از ناحیه ران از میادین دور بوده است و انتظار نمی‌رود تا بازی اینترمیلان در روز ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بهبود یابد.

ادامه غیبت سانه می‌تواند یولیان ناگلزمن را وادار کند متکی به بازیکنانی چون جمال موسیالا و توماس مولر باشد. با این حال، بزرگترین غایب می‌تواند لوکاس هرناندز باشد. این بازیکن فرانسوی در پیروزی مقابل اس سی فرایبورگ از مصدومیت عضلانی رنج می‌برد. او برای بازی بارسلونا کنار گذاشته شده است، که می‌تواند به شدت استحکام دفاعی بایرن را مختل کند.

هرناندز در واقع به عنوان بهترین مدافع در بایرن مونیخ در نظر گرفته می‌شود و با توجه به اینکه دایوت اوپامکانو و ماتییس ده‌لیخت هنوز به درستی در باشگاه‌های جدید خود تثبیت نشده‌اند، اتفاق خوبی برای کادرفنی باواریایی‌ها نخواهد بود.

انتهای پیام/

کدخبر: 835877 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟