اعتراض سرپرست آلومینیوم به اشتباه داوری به سود پرسپولیس !

به گزارش رکنا، حمیدرضا امیدوار ضمن انتقاد از عملکرد داور دیدار این تیم مقابل استقلال اظهار داشت: صحبت من با صحبت‌های مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم فرقی ندارد اما از اظهارات رئیس کمیته داوران واقعا تعجب کردم.

وی افزود: مگر می‌شود رئیس کمیته داوران زوایای انتخاب یک داور را بررسی نکند؟ افشاریان فرد محترمی است ولی اشتباهش را بپذیرد. مگر وظیفه ما است این مسائل را بررسی کنیم؟ او عنوان کرده چون بازی تمام شده، مدیران آلومینیوم مدعی شدند چرا داور بازی قائمشهری است.

سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: ما بازی را نباختیم که بخواهیم باخت را گردن داور بیاندازیم. این دوراندیشی مسئولان باشگاه ما را نشان می‌دهد که پیش‌بینی تمام این قضایا را کرده‌اند. قبل از بازی سرمربی تیم ما مصاحبه کرد و گفت امیدوارم عدالت رعایت شود که این صحبت در لفافه است.

امیدوار با بیان اینکه اعتراض ما کاملا به حق، فوتبالی و عادلانه است، تصریح کرد: ما هفته آینده با تیم نساجی بازی داریم و طبیعی است که نباید یک داور از قائمشهر برای بازی ما مقابل استقلال انتخاب می‌کردند. کجای این خواسته ما عجیب بوده که افشاریان تعجب کرده است؟ حتی در مسابقات بین‌المللی سعی می‌کنند ملیت داور را برای اینکه به یک تیم وابستگی نداشته باشد، بررسی کنند. مثلا داوران شرق آسیا را برای بازی‌های غرب آسیا انتخاب می‌کنند که شائبه ایجاد نشود. از نظر مجموعه باشگاه ما کارت‌های پیاپی کاظمی که اصالتا  قائمشهری است، قبل از بازی با نساجی به بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ما جای بررسی دقیق‌تر دارد.

امیدوار گفت: به هیچ عنوان قصد اتهام زدن به داور بازی را نداریم اما کاظمی فصل گذشته در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی پنالتی عجیبی برای پرسپولیس گرفت که به گواه کارشناسان اصلا پنالتی نبود. در بازی هفته اول امسال نیز مقابل هوادار سوت‌های عجیبی علیه تیم ما زد و مربی تیم ما را به دلیل یک اعتراض کوچک اخراج کرد. همه این‌ها، ذهنیت ما را روی قضاوت این داور ایجاد کرده و طبیعی است وقتی با باران کارت زرد و قرمز مواجه می‌شویم، حق اعتراض داشته باشیم.

سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم ادامه داد: از کمیته داوران می‌خواهیم به جای اینکه حمایت‌های کورکورانه از داوران داشته باشند، مثل رئیس فدراسیون فوتبال که شب گذشته تلویحا به اشتباهات متعدد داوری اشاره کرد به فکر رفع نواقص و کاهش اشتباهات در امر داوری باشند.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 835318 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟