اعتراف یک سرپرست: شانس من برای موفقیت در مجمع صفر است !

رسول هاشم‌کندی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص نتایج رکابزنان ایران در بخش کوهستان قهرمانی آسیا، اظهار داشت: هرچند مدالی کسب نکرده‌ایم اما تا الان به نتیجه خوبی رسیده‌ایم تا ارزیابی دقیق و نگرش بهتری از شرایط تیم برای بازی‌های آسیایی داشته باشیم.

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری عنوان کرد: خوشبختانه در بخش جوانان هم پتانسیل بالایی داریم و به نظرم اگر تمرکز و تفکر بهتری روی این نفرات داشته باشیم؛ بدون شک می‌توانیم امیدوار به کسب نتایج خوب باشیم. تلاش بچه‌ها در مسابقات ستودنی بود. نتایج فعلی نشان‌دهنده شرایط فعلی ماست که باید بیشتر از قبل کار کنیم.

وی افزود: هرچند زنجانیان و پرتوآذر هفتم شدند اما عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند. در هر صورت این مسابقات نگرش کلی خوبی برای ما از لحاظ اعزام نفرات به هانگژو ایجاد کرد تا با اتکا به این مسائل به شکل بهتری پیش برویم و جدا از آن نیز بتوانیم، تصمیم بهتری بگیریم.

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری ادامه داد: در این چند ماها درگیر مسابقات متعددی از جمله، تور آذبایجان، مرند و .... بوده و هنوز هم مسابقات داریم. با تمام مشکلاتی که بر سر راه ما وجود داشت اما توانستیم تیم کیفی روانه رقابت‌ها کنیم. فکر می‌کنم فدراسیون آن چیزی که در این مقطع از دستش برمی‌آمد را برآورده کرد.

هاشم‌کندی افزود: در این مدت تلاش کردیم اردوها را به شکل خوبی برگزار کنیم و نفرات را به چند تورنمنت خوب اعزام کنیم تا کسب تجربه کنند. باید روشی که در بخش جاده ایجاد کردیم و نتیجه گرفتیم برای سایر ماده‌ها نیز به کار ببندیم. خوشبختانه استراتژی ما در بخش جاده نتیجه‌بخش بود، اما باید قبول کنیم در سایر بخش‌ها این برنامه‌ها را پیاده نکردیم و باعث شد به نتایج مطلوب نرسیم. در بخش بانوان و کوهستان شرایط مطلوب  به دلیل کمبود زمان ایجاد نشد.

وی در خصوص احتمال موفقیتش در انتخابات این فدراسیون، اظهار داشت: بخت من برای موفقیت در انتخابات صفر است زیرا رقیبانم شرایط بهتری دارند. وظیفه من در این مدت برگزاری مجمع بود که خوشبختانه به خوبی از پس این چالش سخت برآمدم. به نظرم عملکرد هر شخصی شانس او را برای برتری در روز مجمع افزایش می‌دهد، البته شکی هم نیست که اعضای مجمع با نگرش کامل و چشم باز به این موارد نگاه می‌کنند تا بهترین شخص را برای آینده فدراسیون انتخاب کنند.

هاشم‌کندی در پاسخ به این سوال که جوایز رکابزنان در تور ایران و آذربایجان به حساب آن‌ها واریز شده است؟ گفت: بنا به سیستم جدیدی که فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری طراحی کرده ما مکلف به پرداخت جوایز به حساب فدراسیون جهانی بودیم. از این‌رو هفته گذشته جوایز رکابزنان برتر که حدود 22 هزار یورو بود را به حساب فدراسیون جهانی واریز کردیم تا آن‌ها این مبلغ را به فدراسیون‌های هر کشور پرداخت کنند.انتهای پیام/

کدخبر: 835229 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟