اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی ویتنام؟+عکس

به گزارش رکنا، دراگان اسکوچیچ، روز 16 شهریور ماه از هدایت تیم ملی برکنار شد و جای خود را به کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی داد. به این ترتیب اسکوچیچ که از سال ۹۸ هدایت ایران را برعهده داشت و توانست سریع‌ترین صعود تاریخ فوتبال ایران به جام‌جهانی را رقم بزند، نمی‌تواند در جام‌جهانی مربیگری کند تا رویای حضور این مربی کروات در بزرگترین فستیوال فوتبال دنیا خیلی زود رنگ واقعیت به خود نگیرد.

این مربی کروات که پس از برکناری از سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران با پیشنهاد حضور روی نیمکت تیم امید مواجه شد خیلی زود به آن پاسخ منفی داد تا این روزها به دنبال حضور در تیم دیگری باشد.

اکنون طبق اعلام سایت VTC ویتنام، اسکوچیچ قصد دارد جانشین «پارک هانگ سئو» برای هدایت تیم ملی ویتنام شود. به نوشته این رسانه، اسکوچیچ اولین نفری است که برای هدایت ویتنام درخواستش را ارائه کرده است. این مربی کره‌ای چندی پیش طی توافقی 2 جانبه از هدایت این تیم جنوب شرق آسیایی برکنار شد. 

در ادامه این سایت برای معرفی گزینه سرمربیگری ویتنام، نوشت: «دراگان اسکوچیچ به تازگی برای سمت سرمربیگری تیم ویتنام اقدام کرده است. اسکوچیچ در ماه جولای امسال درست پس از کسب جواز حضور با تیم ملی این کشور در جام‌جهانی ۲۰۲۲ توسط فدراسیون فوتبال ایران اخراج شد.البته تصمیم فدراسیون ایران یک شوخی تلقی شد زیرا آن‌ها این بهانه را به کار بردند که اسکوچیچ در ۲ بازی از ۳ بازی اخیر خود شکست خورد؛ با وجود اینکه این مربی بیش از ۸۰ درصد بُرد داشت. به گزارش رسانه‌های ایران، علت اصلی از دست دادن شغل اسکوچیچ درگیری و اختلاف در رختکن بوده است. تیم ایران 2 دسته داشت که نیمی از آن‌ها از آقای اسکوچیچ حمایت می‌کردند و نیمی دیگر خواهان خروج این مربی بودند.»

download

انتهای پیام/

کدخبر: 834948 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟