برتری پرگل سپاهان مقابل تراکتور/ شاگردان بردیف بازنده سربلند

 به گزارش رکنا: هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران با یک تقابل بسیار حساس شروع شد و طی آن سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان پذیرای تراکتور است. شاگردان مورایس که هفته گذشته موفق به شکست نفت در تهران شدند تنها 2 امتیاز با صدر فاصله دارند و امروز برای حفظ خود در کورس قهرمانی به هر سه امتیاز بازی چشم دوخته‌اند.

در سمت مقابل اما تراکتور هم حریفی نیست که به این راحتی ها خیال از دست دادن امتیاز داشته باشد. این تیم با بردیف روزهای خوبی را سپری می کند و طی چهار بازی اخیر، سه برد کسب کرده است. تراکتور که در حال حاضر با 14 امتیاز پنجم است، می‌تواند با پیروزی در بازی امروز از سپاهان سبقت گرفته و به بالانشین‌ها نزدیک‌تر شود.

ترکیب تیم سپاهان:

پیام نیازمند، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، رامین رضائیان، امید نورافکن، مسعود ریگی (66-محمد قربانی)، محمد کریمی، الویس کامسوبا، یاسین سلمانی (36-فرشاد احمدزاده)، محمدرضا حسینی (66-جلال علی محمدی) و عیسی مرادی (46-شهریار مغانلو)

ترکیب تیم تراکتور:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی (81-میلاد کر)، آرش قادری، حجت حق‌وردی،  صفا هادی (24-رضا کاخساز)، ریکاردو آلوز، سجاد دانایی (46-کاوه رضایی)، ابوالفضل رزاق‌پور، گوستاوو، محمد عبا‌س‌زاده(65- مهدی هاشمی نژاد) و رضا اسدی

انتهای پیام/

کدخبر: 834868 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟