روشن: آجورلو عملکرد قابل قبولی داشت/ فتح‌الله‌زاده از اشتباهاتش درس بگیرد

حسن روشن در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص جدایی آجورلو و عملکرد وی در این تیم گفت: مدت‌ها بود که خبرهایی مبنی بر جدایی ایشان به گوش ما می‌رسید. به نظرم من آجورلو عملکدر قابل قبولی در استقلال داشت و توانست شرایط خوبی را برای تیم رقم بزند. در زمان حضور وی استقلال توانست بعد از مدت‌ها قهرمان لیگ برتر شود و در زمان حضور ایشان تیم به ثبات رسید و از نظر مالی مشکلی نداشت.

وی در مورد حضور مجدد علی فتح‌الله‌زاده در استقلال بیان کرد : علی فتح‌الله‌زاده در مقاطع مختلف در پست مدیریت باشگاه حضور داشته و پرونده او مشخص و قابل قبول است اما فتح‌الله‌زاده باید از گذشته درس بگیرد و اشتباهات خود را تکرار نکند و در مسیری که استقلال در آن قرار دارد حرکت کند. باشگاه چند بدهی سنگین دارد که این موضوع می‌تواند بزرگترین چالش فتح‌الله‌زاده در این تیم باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص بازی این تیم برابر آلومینیوم اراک اظهار داشت : آلومینیوم تیم جوانی را در اختیار دارد و انگیزه بالایی دارد و مهدی رحمتی توانسته نتایج خوبی را در این تیم بگیرد. به نظرم استقلال کار سختی را در پیش خواهد داشت و در این بازی برای اینکه در رقابت با پرسپولیس بماند باید به پیروزی برسد و امیدوار هستم این تیم بتواند این فصل نیز به قهرمانی برسد.

انتهای پیام/

کدخبر: 834238 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟