دهدار: رقیبم با بنز رفت و آمد داشت و من با موتور!/ از رقابت با کیانوش رستمی لذت می‌برم

رضا دهدار در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص اینکه نتیجه خود را در وزنه برداری قهرمانی آسیا چگونه دید، اظهار داشت: مسابقات خوب و سطح بالا بود زیرا قهرمان المپیک در وزن من حضور داشت. من با رکوردهای خوبی وارد رقابت‌ها شدم اما به دلیل یکسری مشکلات نتوانستم در روز رقابتم خوب باشم، زیرا رکوردهایی که می‌خواستم بزنم متاسفانه شرایط برای ثبت آن فراهم نشد و به همین دلیل هم از رکوردها و خودم راضی نیستم. درست است در وهله نخست مدال‌آوری از هر امر دیگری مهم‌تر است اما دوست‌داشتم این اتفاق همراه با رکوردهای خوب من نیز همراه باشد.

وی افزود: هدفم سطح ارتقای رکوردم برای جهانی کلمبیا است، البته از این بابت خداراشکر می‌کنم زیرا برای اردوی جهانی انتخاب شدم و تمام سعی من بر این است که در یکضرب و همچنین دوضرب بتوانم رکوردهایم را ارتقا دهم تا در آنجا اتفاقات خوبی برایم رقم بخورد. رقابت خوبی با فارس البارخ قطری داشتم اما به دلیل یکسری مشکلاتی که از لحاظ ذهنی با آن دست به گریبان بودم نتوانستم خودم واقعی‌ام باشم. من می‌خواهم اثبات کنم اگر چه فارس الباخ قطری با بنز رفت و آمد دارد و من با موتور اما ثابت می‌کنم اگر راننده خوبی باشی با موتور هم می‌توانی بنزین را جا بگذاری!

دارنده مدال نقره قهرمانی آسیا ادامه داد: می‌خواهم تا زمانی که تا جهانی فرصت داریم رکوردهایم را بیشتر از قبل کنم تا در کلمبیا مانند تایلند همه را سورپرایز کنم. صدردصد به راحتی نمی‌گذارم مدال از دستم در برود و در آنجا یک رضا دهدار جدید می‌بینید که همه را سورپرایز خواهد کرد. مطمئنم در جهانی وزنه‌هایی می‌زنم که خودم و کادرفنی از آن راضی باشیم. برای انتخابی تیم ملی از رقابت با کیانوش لذت می‌بردم زیرا قدر کارم را بیشتر می‌فهمم که کارم جدی است و باید چه کار کنم تا به خوبی جا پای بزرگان این رشته بگذارم.

دهدار بیان کرد: برای انتخابی کلمبیا یک رقابت جالب بین من و سایر بچه ها وجود دارد و فکر می کنم ابتدای امر خود بچه ها به دنبال این باشند تا امتیاز خوبی برای حضور در المپیک به دست بیاورند و سپس به فکر مدال‌آوری باشیم. بالاخره تنها برای حضور در پاریس 3 سهمیه ایران بیشتر ندارد و باید در وزن خودمان بالاترین امتیاز را بگیریم تا مسافر پاریس شویم. اینطور نیست راحت به المپیک برویم و باید برای آن زجر و سختی بکشیم.

وی افزود: خوشبختانه با وجود این فدراسیون که روی کار آمده قطعأ و مطمئنا شرایط بهتر از قبل می‌شود و من یقین دارم که در جهانی کلمبیا و حتی المپیک خبرهای خوبی از وزنه‌برداری خواهید شنید. اگر چه ما به دلیل مصدومیت زارعی سوم آسیا شدیم اما باز نتایج نشان می‌دهد که کادرفنی خوب کارشان انجام داده‌اند و کنار آن نیز از دانش بالایی برخوردارند. انشاالله با همین کادر در جهانی بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

نفر دوم آسیا با بیان اینکه نیاز است از لحاظ حمایتی بیشتر مورد توجه قرار گیرند، اظهار داشت: دوست‌دارم وزارت ورزش مبالغ برای قهرمانان را بیشتر کند تا از آن انگیزه بگیریم و در مسابقات بهتر بدرخشیم. قطعأ ورزشکار وقتی بداند پاداش زیاد است برای رسیدن به تحقق آرزوها بیشتر از قبل تلاش می‌کند تا به مدال بهتری برسد. به طور مثال من تا صد سال دیگر هم از لحاظ قراردادی و دریافت پاداش به یک دهم ثروت فارس البارخ نیز نمی‌رسم!

انتهای پیام/

کدخبر: 834232 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟