گرشاسبی: نامه‌ای برای وریا آمد که به او تحویل داده شد/ از غفوری حمایت می‌کنیم

حمیدرضا گرشاسبی در کفت و گو با رکنا، در خصوص مسائل پیش آمده در مورد بازداشت وریا غفوری پیش از بازی با پیکان اظهار داشت: نمی‌دانم این حواشی و صحبت ها از کجا می‌آید ولی میدانم هدف از این حواشی به حاشیه بردن فولاد است. هیچ دستگیری وجود نداشته است. من بعد از بازی متوجه شدم نامه‌ای برای وریا آمده است و به او تحویل داده شده است.

وی در خصوص شایعه همکاری برای دستگیری غفوری گفت: این حرف‌ها تماما شایعه است. وریا غفوری و خانواده وی به خوبی می دانند ما از آن‌ها حمایت می‌کنیم. ما وقتی وی را استقلال نخواست از او استقبال کردیم و با نظر کادر فنی وی را جذب کردیم. این موضوع فقط در مورد وریا نیست. ما تماما از همه بازیکنان و کادرفنی و اعضای تیم حمایت خواهیم کرد. این موضوع را می‌توانید از بازیکنان بپرسید آن‌ها شاهد هستند. اگر موضوع بازداشت وریا مطرح بود چگونه برابر پیکان بازی کرده است‌؟

مدیرعامل فولاد خوزستان تاکید کرد: هیچ کس نمی‌تواند نظری را به ما تحمیل کند. حداقل من این موضوع را به خوبی ثابت کردم. زمان حضورم در پرسپولیس شخص وزیر از من خواست تا برانکو کنار گذاشته شود ولی من کاری را کردم که هواداران می‌خواستند در نهایت همین موضوع باعث شد من از این باشگاه کنار گذاشته شوم. من همیشه با صراحت موضع خود را اعلام کردم. از طرفی اگر موضوعی امنیتی باشد هیچ کس نمی‌تواند از این مسئله جلوگیری کند چه مدیر باشد چه مربی.

انتهای پیام/

کدخبر: 834149 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟