صادقی: وویویچ جزو ۱۰ مربی برتر جهان است/مقابل هیچ تیمی از پیش بازنده نیستیم

به گزارش رکنا، افشین صادقی در حاشیه تمرین تیم ملی هندبال گفت: بعد از ۶ روز امروز آخرین جلسه تمرینی بود و با شرایط خوب و انگیزه بالایی در این اردو بودیم. ۴۰ بازیکن جوان و باتجربه در اردو بودند و بالاخره چون مسابقات جهانی است همه با انگیزه خاصی در تمرینات حضور داشتند. وویویچ جزو ۱۰ مربی برتر جهان است و خودم و بقیه داریم یاد می‌گیریم. وسلین وویوویچ جدا از مربیگری یک پدر و مدیر بزرگ است. امیدواریم او بیشتر در ایران بماند و بارها هم گفته نیاز به زمان دارد تا هندبال ایران را تغییر دهد.

وی ادامه داد: سال گذشته لیگ کویت بودم و امسال پیشنهاداتی از رومانی، مجارستان و اسپانیا داشتم، اما ترجیح دادم به دلیل قهرمانی جهان در ایران باشم. امسال ترجیح دادم در سپاهان باشم و با توجه به حضور تعداد زیادی ملی‌پوش در این تیم به نظرم انتخاب خوبی داشتم. اکثر تیم‌های مطرح دنیا همین شرایط را دارند و در فوتبال اروپا هم مانند سپاهان  هستند.

ملی‌پوش هندبال تاکید کرد: حریفان خیلی قدرتمندی داریم و اسپانیا تیم اول جهان و المپیک است. مقابل هیچ تیمی از پیش بازنده نیستیم. شیلی هم تیم خیلی خوبی است و یک بار سال ۲۰۱۵ با آن‌ها بازی کردیم. وسلین هم شناخت خوبی از مونته نگرو دارد و امیدوار به صعودیم.

صادقی با اشاره به اینکه شرایط مالی و قراردادهای بازیکنان در لیگ ایران تغییر کرده و خیلی بهتر شده است، گفت: هندبالیست‌های ایرانی زحمت می‌کشند و به نظرم اگر مبالغی که به بازیکنان در خارج از کشور پرداخت می‌شود را پیشنهاد دهند خیلی شرایط فرق می‌کند. در حال حاضر قرارداد بازیکنان ملی‌پوش بالای یک میلیارد تومان است.

انتهای پیام/

کدخبر: 833553 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟