حیدرپور: حق ما در قونیه طلا بود/ داور در بازی با قطر سَر ما را بُرید/ کار سختی در جام‌جهانی داریم

مجتبی حیدرپور در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص کسب مقام سوم تیم ملی هندبال در بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار کرد: به نظرم نتایج تیم ملی خوب بود، هر چند می‌شد بهتر از این هم باشد. حق ما بدون شک مقام قهرمانی بود و با ناداوری که برای ما انجام دادند متاسفانه نتوانستیم به فینال راه پیدا کنیم و به جایگاه سومی دست پیدا کردیم. البته واقعیت امر این است تمام تیم خوب کار کردند و همه چیز برای اول شدن ما مهیا بود ولی قضاوت عجیب داور در بازی با قطر به ما آسیب بدی زد و همین امر باعث شد تا فینالیست نشویم. سطح مسابقات خوب بود و تیم‌هایی که در آنجا حضور داشتند جز قطر با تیم اصلی خودشان به قونیه آمده بودند.

وی درباره شکست مقابل قطر با اختلاف یک امتیاز اینطور گفت: بازی با قطر مقداری شرایط برای ما متفاوت بود به این سبب که در نیمه اول زیاد خوب نبودیم اما در نیمه دوم توانستیم بازی خوبی انجام دهیم ولی سطح پایین داوری و بروز اشتباهات مداوم از سمت آن‌ها ریتم بازی را از دست ما خارج کرد و باعث شد تا بازی را واگذار کنیم.

ملی‌پوش هندبال با اشاره به اینکه دنبال کسب مدال طلا در این مسابقات بودند، بیان کرد: توقع خود ما از روزی که وارد قونیه شدیم تنها و تنها روی کسب مدال طلا بود و باید به آن هم می‌رسیدیم اما متاسفانه نشد. البته این مدال برنز هم چیزی از ارزش‌های فنی ما کم نمی‌کند شاید قسمت و تقدیر ما این بوده تا با برنز به ایران برگردیم. 

حیدرپور درباره اینکه عملکرد وسلین را در نخستین حضورش روی نیمکت تیم ملی چگونه دید، گفت: وسلین واقعاأ مربی بزرگ و از دانش زیادی هم برخوردار است و از زمانی که به اینجا آمده خیلی چیزها از تمامی جهات به هندبال ما اضافه کرده است. مطمئنا با حفظ این مربی می‌توانیم روزهای بهتری برای هندبال در نظر بگیریم. البته این اتفاق زمانی رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت که سطح توجه به این رشته بالاتر برود در آن صورت می‌توان شاهد درخشش بیشتر این رشته حتی در جهان هم باشیم.

وی درباره شرایط تیم ملی هندبال برای حضور در جام‌جهانی و اینکه گروه تیم ملی را چطور می‌بیند، اظهار کرد: برای قهرمانی جهان نمی‌توان الان توقع زیادی داشت زیرا تازه با این مربی شروع کرده‌ایم و مطمئنا می‌توانیم بیشتر از این هم پیشرفت کنیم. البته شرایط ما برای حضور در جهانی طبیعتأ باید بهتر باشد در صورتی که توقع نتیجه آبرومند داریم. مطمئن هستم پاکدل رییس فدراسیون همه تلاشش را در این زمینه انجام خواهد داد که تیم با بهترین شرایط راهی مسابقات شود. گروه ما گروه نسبتأ سختی است ولی تلاش ما این است که بتوانیم از این گروه صعود کنیم که این کار هم نیاز به برنامه‌ریزی خوبی دارد. تیم‌هایی که در گروه ما هستند تیم‌های خوب و شناخته شده‌ای هستند و ما باید خیلی کار کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم. معتقدم شانس ما برای صعود از گروه کم نیست و باید سخت تلاش داشته باشیم تا بتوانیم کار غیر ممکن را به ممکن تبدیل کنیم.

ملی‌پوش هندبال در پایان با اشاره به اینکه باید به هندبال بیشتر توجه شود، گفت: امیدوارم بیشتر از قبل هندبال مورد توجه مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش قرار بگیرد تا به ما کمک کنند بتوانیم بهتر و بهتر از گذشته باعث سرافرازی این رشته در میادین بزرگ شویم.

انتهای پیام/

کدخبر: 816054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟