شکوری: تفکر مربیان لیگ برتر هجومی نیست/ بازی محتاطانه برای تیم جوان پیکان منطقی است

ابراهیم شکوری بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص کم گل بودن رقابت‌های لیگ برتر به رکنا گفت: دلیل این امر نوع نگاه مربیان و کادر فنی تیم‌هاست. چون تمامی آنها به دنبال تثبیت موقعیت خود در جدول رده‌بندی هستند و در این میان تیم‌هایی که از بازیکنان خوب و درجه یکی برخوردار هستند شاید کمی در حیطه هجومی بهتر از تیم‌های جوان مثل تیم ما (پیکان) عمل کنند.

وی افزود: شما نگاه کنید تیمی مثل تیم پیکان که ردیف بودجه مشخصی دارد باید با توجه به پتانسیل بازیکنان خود در مقابل  مدعیان صف آرایی کند و منطقی است که مثلا در مقابل تیمی مثل فولاد آن هم در زمین این تیم با آن همه بازیکن خوب به دنبال تنها تک امتیاز باشد تا به وضعیت خود در لیگ سروسامان بدهد.

قائم مقام پیکان تصریح کرد: در بازی با فولاد ما بسته هم بازی نکردیم و علی رغم دریافت گل اول به خوبی بازی را اداره و گل مساوی را هم به این تیم زدیم. شاید تصور اینکه در این نوع بازی‌ها هم تیمی مثل باید گل‌های زیادی بزند کمی غیر منطقی باشد و اصلا تیم‌هایی مثل ما که شرایط جذب بازیکنان گران را نداشته و همیشه در مقابل تیم‌های مدعی هم خوب بازی کرده است، نمی‌توانند تصور بازی پرگل را دااشه باشند. کم گل بودن لیگ دلایل عمده‌ای دارد از نزدیکی تیم‌ها به یکدیگر گرفته تا حساس بودن و شرایط جدول که خود باعث ثبت نتایج بدون گل و یا کم گل می‌شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 833345 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟