نعمتی ؛ تاثیرگذار بر گل‌های پرسپولیس

عصر دیروز دو تیم پرسپولیس و سایپا تهران در ورزشگاه آزادی Freedom به مصاف یکدیگر رفتند و دربی نوروزی تهران را برگزار کردند. این بازی برای هر دو تیم از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود و در نهایت با نتیجه‌ی ۲ بر ۱ به سود شاگردان علی دایی در سایپا به اتمام رسید 
پرسپولیسی‌ها که در این بازی با دفاع سرسخت سایپا رو به رو شده بودند ، حملات بسیار زیادی را به خصوص در نیمه دوم بر روی دروازه این تیم ترتیب دادند . در نهایت حملات این تیم در دقیقه ۷۳ نتیجه داد و با سرنگونی سیامک نعمتی در محوطه جریمه ، پنالتی به نفع تیم پرسپولیس رخ داد و علی علیپور این ضربه را تبدیل به گل کرد .
با نگاهی به بازی‌های پرسپولیس در نیم فصل دوم ، پی به این نکته می‌بریم که سیامک نعمتی یکی از ستاره‌های این تیم در این نیم فصل بوده است . هافبک سابق پیکان تهران، که اغلب به عنوان بازیکن جانشین در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته ، بر روی گل‌های حساسی تاثیر گذاشته است .
نعمتی در بازی مقابل گسترش فولاد و السد قطر به عنوان بازیکن تعویضی در زمین قرار گرفت و موفق به گلزنی شد. وی در بازی با استقلال Esteghlal خوزستان از ابتدا در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت و موفق شد یک گل سه امتیازی برای تیمش به ثمر برساند . بی‌شک نعمتی با ادامه این روند ، می‌تواند در فصل آینده ، یکی از بازیکنان اصلی و مهم قرمز‌پوشان لقب بگیرد و شانس خود برای پوشیدن پیراهن تیم ملی را افزایش دهد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 369318 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟