پاشازاده: اینکه ساپینتو هنوز به ترکیب اصلی دست پیدا نکرده، خوب نیست/ آجورلو زحمت کشید اما فتح‌الله‌زاده گردن استقلال حق دارد!

مهدی پاشازاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار رکنا، درباره آخرین شرایط استقلال و بازی اخیر این تیم گفت: بازی استقلال برابر ذوب آهن سرد و کسل کننده‌ بود و از نظر فنی حرفی برای گفتن نداشت. نیمه اول که اصلا چیزی نداشت و نیمه دوم هم آنگونه که باید پیش نرفت و در نهایت با یک گل به خودی کار برای استقلال تمام شد. تعویض‌های استقلال هم در هر بازی فرق کرده و این نشان می‌دهد که ساپینتو هنوز ترکیب را نفهمیده و نشناخته که استقلال برای هر بازی یک ترکیب را چیدمان می‌کند.

وی با اشاره به غیبت ساپینتو و محرومیتش ادامه داد: نبود سرمربی در کنار زمین حتما تاثیر گذار است و اگر نبود مربیان بی تاثیر بود که آنها از سکوها تیم خود را هدایت می‌کردند و استقلال هم حتما از این موضوع متضرر می‌شود. استقلال اکنون جز تیم‌های بالای جدول بوده و حتی اگر برخی مسائل داوری وجود نداشت می‌توانست به تنهایی صدرنشین باشد. با این حال یک تیم باید آنقدر موقعیت داشته باشد و گلزنی کند که کار به مسائل داوری نکشد.

پاشازاده افزود: همیشه داوری در سال جاری مشکل داشته و اشتباهات تاثیرگذار داشته‌اند که این می‌تواند تمام تلاش یک تیم را بر باد دهد. در بازی مقابل ذوب هم یک پالتی صددرصد برای استقلال گرفته نشد و برخورد بازیکن ذوب آهن با رضاوند بدون شک پنالتی بود و شما تصور کنید اگر این پنالتی گرفته می‌شد و گل می‌شد استقلال خیلی راحت‌تر این تیم را شکست می‌داد.

مدافع سابق تیم ملی کشورمان و باشگاه استقلال درخصوص برکناری آجورلو و آمدن فتح الله‌زاده به عنوان مدیرعامل جدید این تیم، خاطرنشان کرد: آجورلو زحمات زیادی برای استقلال کشید اما فتح‌الله‌زاده نیز گردن استقلال حق داشته و از مدیران خوب به حساب می‌اید که هواداران خاطرات خوبی به وی دارند. امیدوارم استقلال بار دیگر با این مدیر خاطرات خوبش را تکرار کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 833297 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟