بیاتی‌نیا: مهاجمان استقلال تمرین گلزنی کنند/ قائدی تاثیرگذار است

محسن بیاتی‌نیا در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص برتری خفیف استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: استقلال از لحاظ فوتبالی بهتر می‌شود اما بر عکس حواشی که از روی نیمکت تیم شکل می‌گیرد به تیم ضربه می‌زند. ساپینتو باید خوددارتر باشد چون رفته رفته شرایط سخت‌تر می‌شود.

وی درباره نبود مهدی قائدی در ترکیب اصلی استقلال برای دیدار با ذوب‌آهن گفت: دلیل اینکه قائدی در ترکیب اصلی جای نداشت مسائل تاکتیکی بود. به نظرم بازیکنان خلاق در لیگ ما کم هستند. در گذشته نفراتی مانند خداداد عزیزی، محرم نویدکیا و مجتبی جباری حضور داشتند اما اکنون فاقد هافبک با تکنیک در لیگ هستیم و در این شرایط داشتن قائدی در ترکیب تیم بسیار تاثیرگذار است. البته بحث فنی با سرمربی تیم است و استفاده از یامگا هم بر عهده ساپینتو است.

مهاجم پیشین درباره اینکه چه نظری درباره عملکرد مهاجمان این تیم در فصل جاری لیگ دارد، بیان کرد: باید دید آیا مهاجم جاگیری درستی ندارد و یا برایش موقعیتی از طرف هافبک‌های تیم ایجاد نمی‌شود! بالاخره شهباززاده از مکتب استقلال بوده البته در سپاهان عملکردش خوب بود. اکنون چون تا الان گلی به ثمر نرسانده فشارها روی او زیاد است. بازیکنان باید تمرین گلزنی کنند زیرا اگر مهاجمان گل نزنند در طول فصل کل تیم تحت فشار قرار می‌گیرد و ضریب اشتباهات بالاتر می‌رود.

انتهای پیام/

کدخبر: 833285 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟