خشم گل‌محمدی از تصمیم عجیب کی‌روش!

به گزارش رکنا،  کارلوس کی‌روش طبق برنامه‌ای که به فدراسیون و سازمان لیگ داده، بعد از دیدارهای لیگ ملی‌پوشان شاغل در فوتبال ایران را در اختیار خواهد گرفت. نفرات دعوت شده به اردوی ریکاوری تیم ملی، بعد از انجام دیدارهای خود در ترکیب تیم‌ها، باید برای پیگیری تمرینات در مجموعه پک حضور پیدا کنند.

در فاصله زمان کوتاهی که تا جام جهانی قطر باقی مانده است، کارلوس کی‌روش بعد از دیدارهای لیگ برتر، به مدت 3 روز بازیکنان را در تمرینات آماده‌سازی و ریکاوری در اختیار خواهد داشت و هفته گذشته اولین برنامه آن‌ها زیر نظر مربی پرتغالی دنبال شد. این هفته هم دومین هفته‌ای است که بازیکنان در غیاب کی‌روش در مرکز ملی فوتبال حضور دارند تا به ریکاوری بپردازند.

این در حالی است که تیم پرسپولیس 5 بازیکن ملی‌پوش در اختیار دارد و نبود آن‌ها در تمرینات باعث ناراحتی یحیی گل‌محمدی از کادرفنی تیم ملی شده زیرا از روز جمعه تا روز دوشنبه باید بازیکنان ملی‌پوش در اختیار کادرفنی تیم ملی باشند و همین امر باعث عصبانیت گل‌محمدی و مدیران باشگاه پرسپولیس از این تصمیم شده است.

با توجه به این اتفاق مدیران باشگاه پرسپولیس به همراه خود یحیی به دنبال این هستند تا صحبتی را با خود کی‌روش و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال داشته باشند تا تنها 2 روز در هفته بازیکنان ملی‌پوش خود را در اختیار تیم ملی قرار دهند.

انتهای پیام/

کدخبر: 833274 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟