جدول عجیب لیگ‌های اروپایی بجز اسپانیا! +عکس

به گزارش رکنا، شاید با شروع فصل کسی فکر نمی‌کرد آرسنال این چنین قدرتمند ظاهر شود و لیورپول به این وضع بیافتد. منچسترسیتی با اختلاف بسیار کم توپچی‌ها را دنبال‌می کند و منتظر یک اشتباه از شاگردان آرتتا است. تاتنهام، چلسی و منچستریونایتد تیم‌های بعدی هستند.

جدول لیگ

در لالیگا اوضاع متفاوت نیست، این تیم‌ها عادت دارند بارسلونا و رئال مادرید را در صدر ببینند. هر دو تیم هم امتیاز هستند و تنها به خاطر تفاضل گل بیشتر آبی و اناری‌ها یک پله بالاتر قرار دارند. این جدول کمتر از یک هفته دیگر و پس از الکلاسیکو دیگر چنین شکلی نخواهد داشت.

جدول لیگ

شاید عجیب‌ترین جدول مربوط به بوندسلیگا باشد، مدافع عنوان قهرمانی بایرن مونیخ و یکی از مدعیان قهرمانی دورتموند در جایگاه سوم و چهارم حضور دارند. یونیون برلین و فرایبورگ نیز به ترتیب اول و دوم هستند.

جدول لیگ

جدول سری‌آ نیز عجیب تر از این نمی‌شود. مدافع عنوان قهرمانی میلان در جایگاه چهارم است. دیگر مدعیان لیگ یعنی یوونتوس در رتبه باور نکردنی هشتم، اینترمیلان هفتم و رم در جایگاه پنجم قرار دارند. ناپولی نیز با قدرت تمام شروع کرده و به نظر استارت محکمی برای قهرمانی زده است.

جدول لیگ

در نهایت لیگ یک فرانسه که حضور پی‌اس‌جی در صدر به یک روند سالانه تبدیل شده و دیگر تیم‌ها برای رتبه دوم به بعد مبارزه می‌کنند. نکته عجیب اما کسب 8 پیروزی توسط لورینت در 10 بازی است. آن‌ها بالاتر از مارسی مدعی در جایگاه دوم قرار دارند و شانه به شانه پی‌اس‌جی جلو می‌روند.

جدول لیگ

انتهای پیام/

کدخبر: 832061 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟