علوی: استقلالی‌ها طوری اعتراض می‌کنند انگار 15 پنالتی برایشان گرفته نشده!

محمد علوی در گفت و گو با رکنا، در مورد اتفاقات بازی تیم‌های فولاد و استقلال اظهار داشت: مربی تیم استقلال آنقدر غر زد که انگار 15 پنالتی گرفته نشده ! در نهایت هم دیدید که کارشناسان اعتقادی به پنالتی نداشتند. این یک بازی فوتبال است و باید در زمین نتیجه آن را مشخص کرد.

وی در مورد صحبت‌های جنجالی فرشید سمیعی، سخنگوی باشگاه استقلال که گفته بود می‌خواهیم تلفن داوران و نزدیکان‌شان شنود شود تاکید کرد: این اظهارات زشت است. واقعا او جایگاه خود را در فوتبال کجا می‌داند که اینطور صحبت می‌کند؟ او درباره داوری صحبت می‌کند و داوران را زیر سوال می‌برد و متاسفانه در استقلال همه با هر عنوانی فقط حرف می‌زنند.

مدیر تیم فولاد با اشاره به این که این نوع اعتراض‌ها یک راه حل منسوخ شده است گفت: دوستان سعی می‌کنند برای بازی‌های بعد شرایط را فراهم کنند. این روش‌ها دیگر قدیمی شده که در یک بازی اعتراض کنید تا در بازی بعد داوران و دپارتمان بیشتر هوای آن‌ها را داشته باشد. برای همین دعوا و شلوغ کاری می‌کنند تا راحت‌تر به برد برسند، در حالی که این روش‌ها منسوخ شده و دیگر جواب نمی‌دهد. 

علوی با گلایه از مصاحبه مکرر استقلالی‌ها تصریح کرد: ما هم گاهی به داوری معترض هستیم اما روشمان فرق می‌کند. اگر اعتراضی باشد نکونام در کنفرانس خبری به داوری اعتراض می‌‌کند و تمام می‌شود. دیگر سرپرست و اجرایی و زمین و زمان مصاحبه نمی‌کنند. در باشگاه استقلال هرکس از راه می‌رسد مصاحبه می‌کند که این کار درست نیست چون این حواشی را بوجود می‌آورد.

انتهای پیام/

کدخبر: 831929 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟