هفته هفتم لیگ برتر فوتبال؛ نخستین شکست فصل شاگردان یحیی مقابل تراکتور؛ ترابی منفور شد

به گزارش رکنا، تیم‌های پرسپولیس و تراکتور از ساعت 18:03 امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

این مسابقه ابتدا قرار بود ساعت 17:30 برگزار شود اما به دلیل مشکل نورافکن‌های ورزشگاه آزادی، 33 دقیقه به تاخیر افتاد و در پایان 90 دقیقه با شکست یک بر صفر زمین مسابقه را ترک کرد. همچنین ترابی در دقیقه (87) یک ضربه پنالتی برای پرسپولیس از دست داد. 

*ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی (60- وحید امیری)، سروش رفیعی (60- محمد عمری)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (سیامک نعمتی 90+2)، میلاد سرلک (وحدت هنانوف 90+2)، سینا اسدبیگی (78- مهدی عبدی)، سعید صادقی و یورگن لوکادیا

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

*ترکیب تراکتور:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، حجت حق وردی، رضا اسدی، ریکاردو آلوز، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور، گوستاوو (81- صفا هادی)، مهدی هاشم‌نژاد (66- محمد قنبری) و محمد عبا‌س‌زاده

سرمربی: قربان بردیف

در جدول با احتساب این نتیجه به دست آمده و شکست پرسپولیس، شاگردان گل‌محمدی با 14 امتیاز و تفاضل گل نسبت به استقلال همچنان صدرنشین لیگ هستند. تراکتور هم با 11 امتیاز در مکان پنجم جای گرفت.

انتهای پیام/

کدخبر: 830095 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟