صیامی: می‌خواهیم خانه دوومیدانی را سرسبز کنیم/ بیشتر از قبل باید حمایت مالی شویم

هاشم صیامی در گفت‌وگو با رکنا، با اشاره به بهسازی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب اظهار داشت: خوشبختانه با نگاه و دستور عالی مقام وزارت ورزش و جوانان در حال ترمیم و بازسازی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب که جزو گنجینه‌های ارزشمند ما به حساب می‌آید هستیم. با تدابیری که در نظر گرفته‌ایم در حال بهسازی چمن به همراه خوابگاه‌ها هستیم تا بتوانیم شرایط خوبی برای برگزاری اردوهای تیم ملی فراهم کنیم.

وی افزود: بالاخره سال آینده دوومیدانی‌کاران باید در بازی‌های آسیایی و همچنین انتخابی المپیک حضور پیدا کنند و از این‌رو می‌خواهیم با نگاه و نظر مساعد شخص وزیر ورزش اتفاقات خوبی برای این مجموعه ورزشی رقم بزنیم تا بتوانیم خانه دوومیدانی ایران را دوباره سر سبز کنیم.

رییس فدراسیون دوومیدانی با بیان اینکه قرار است تیم نوجوانان به مسابقات قهرمانی آسیا در کویت اعزام شوند، تصریح کرد: در 15 مهر ماه تیم نوجوانان به مسابقات کویت می‌رود. با توجه به اینکه این رویداد در کشور دوست و همسایه ما کویت است، با نظر اعضای کمیته فنی فدراسیون تصمیم گرفتیم نفرات زیادی را که شامل 25 ورزشکار و همچنین 10همراه است به کویت بفرستیم. بالاخره هدف از اعزام زیاد توجه به رده‌های پایه و همچنین نگاه حمایتی به این عزیزان است و تلاش کردیم از نزدیک بودن کویت حداکثر استفاده را ببریم و با نفرات بیشمار به آنجا برویم.

صیامی افزود: اردوهای این دوومیدانی‌کاران از شهریور تدارک دیده شده و حدود یک ماهی است که آن‌ها در داخل اردوها حضور دارند و خداراشکر از نظر رکوردی و آمادگی در وضعیت خوبی قرار دارند. البته هدف ما بیشتر نگاه حمایتی به این ورزشکاران است زیرا توجه به رده‌های پایه اولویت اصلی ماست آن هم مخصوصأ دختران تا بتوانند با شرکت در این مسابقات، کسب تجربه و انگیزه خوبی برایشان ایجاد شود تا به صورت جدی‌تر دوومیدانی را پیگیری کنند.

وی درباره اینکه برنامه آمادگی و تمرینی احسان حدادی چگونه است، اظهار داشت: احسان از هفته آینده تمرینات خود را آغاز خواهد کرد و فعلأ تمام برنامه‌های تمرینی این ورزشکار ارزنده در داخل کشور است. این رویه برای سایر ورزشکاران از جمله تفتیان هم مشابه است و چنانچه مسئولان کمیته‌ها بررسی کنند که ورزشکاران برای آمادگی بیشتر به اردوهای برون مرزی فرستاده شوند حتما این مساله را در دستور کار قرار خواهیم داد.

رییس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به اینکه از لحاظ مالی باید بیشتر از قبل حمایت شوند، گفت: در این شرایط سخت اقتصادی از لحاظ وضعیت مالی دچار مشکل هستیم اما سعی کرده‌ایم کار را به شکلی پیش ببریم که دچار مشکل نشویم اما باز نیاز به توجه بیشتر داریم. بالاخره دوومیدانی رشته اول المپیک است و سال آینده هم باید در مسابقات متعددی حضور پیدا کنیم که نیاز داریم بیشتر از قبل مورد توجه قرار بگیریم.

انتهای پیام/

کدخبر: 829988 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟