بلاتکلیفی شمشیربازان برای آغاز اردوها!

به گزارش رکنا، تیم ملی شمشیربازی برای برگزاری اردو و تمرینات خود تنها یک سالن در آکادمی ملی المپیک در اختیار دارد و در شرایطی که حدود 3 ماه از تعمیرات در این سالن می‌گذرد و به تازگی هم تغییر و تحولاتی در بدنه مدیریتی این کمیته صورت گرفته است اما فعلأ به پیمانکاران گویا اجازه داده نشده تا این پروژه را تکمیل کنند و در اختیار شمشیربازان قرار دهند.

این در حالی است با توجه به اینکه هنوز نوسازی سالن کامل نشده است، شمشیربازان برای تمرینات خود با مشکل مواجه شده‌اند. طبق برنامه‌ریزی که کادرفنی تیم ملی با مسئولان این فدراسیون داشته‌اند قرار است از هفته آینده پس از وقفه‌ای کوتاه مدت اردوهای تیم ملی برای حضور در مسابقات الجزایر دوباره از سر گرفته شود.

در شرایط فعلی و با توجه به اینکه امکان تمرین برای شمشیربازان در سالن آکادمی ملی المپیک وجود ندارد اکنون کادرفنی آن‌ها با مشکل بزرگی برای آغاز اردوها مواجه شده‌اند و مشخص نیست با این شرایط از چه زمانی اردوهای تیم ملی استارت خواهد خورد؟

با توجه به اینکه از چند وقت دیگر مسابقات کسب سهمیه المپیک آغاز می‌شود و شمشیربازی هم در این سالیان اخیر پیشرفت خاصی نسبت به گذشته داشته‌ است باید دید چه راهکاری از طرف مسئولان کمیته ملی المپیک برای حل این مشکل صورت خواهد گرفت؟

انتهای پیام/

کدخبر: 829016 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟